Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Issues na Android 12-update

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 07:15 PM)
858 Weergaven
Nkara73
Journeyman
Opties

Na installatie van de upgrade naar Android 12, ervaar ik op mijn S20 FE 5G een aantal problemen. De issues die het duidelijkst zijn betreffen o.a. een batterij die voor je ogen leegloopt, apps zoals als fitbit die crashen of zelfs uit mijn applijst verdwijnen en mijn Gallery klapt eruit zodra ik iets wil delen..heel irritant! Ik heb alles al geprobeerd..opnieuw opstarten, cache legen, gegevens verwijderen maar niks helpt. 

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 

0 Likes
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou je het toestel eens in veilige modus kunnen opstarten?

Gebeurd het hier ook?

Maak sowieso ook even via de Samsung Members app > ondersteuning > een foutrapport aan zodat de ontwikkelaars ernaar kunnen kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jeem0123
Journeyman
Opties
Nkara73
Journeyman
Opties

Ik heb in ieder geval via de Samsung Members app de foutmelding doorgegeven. Ik heb geen harde reset gedaan maar heb verder gesurft op het web en zag dat er sinds gister veel problemen zijn gemeld vwb de Gallery. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Probeer het eens in veilige modus, heb je daar ook problemen?
Nkara73
Journeyman
Opties
Ik heb het ook geprobeerd vanuit de Veilige Modus, maar ook hierin blijft het hetzelfde. Zodra ik iets wil delen, crasht de app en krijg ik melding 'Android systeem stopt steeds'.
0 Likes
Cashje
Pioneer
Opties
Na de update start de telefoon regelmatig vanzelf opnieuw op zodat ik dan weer mijn pin moet ingeven om hem te gebruiken.
Als ik dit niet door heb ben ik niet te bereiken.
En als ik mijn scherm ontgrendeld start heel vaak de camera vanzelf op.
Erg jammer weer.......
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het in veilige modus ook gebeurd zie ik slechts 2 opties.

1. Een foutrapport indienen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. En op een update wachten.
2. Langs een Servicepunt gaan voor nieuwe software.

Als het in veilige modus ook gebeurd namelijk zal een fabrieksherstel niks oplossen.
Nkara73
Journeyman
Opties
Foutrapport heb ik gisteren ook ingediend nav jouw eerste antwoord aan mij. Het probleem is bekend en er schijnt aan gewerkt te worden. Het is wachten op een uodate :smiling-face:
Faab1911
First Poster
Opties
Yes, herkenbaar deze issues! Vooral performance en batterij zeer achteruit gegaan