Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbreekt steeds verbinding tijdens het bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 05:00 PM)
13478 Weergaven
McelleStiemr
Pioneer
Opties

Sinds week of 3 of 4. Tijdens het bellen,  telefoon op speaker, telefoon ligt gewoon op mn schouder. Scherm is uitgeschakeld en telefoon wordt niet aangeraakt. 

Verbreekt hij de verbinding,  soms na 20 minuten,  soms na 1 of 2 minuten. Erg irritant.  Gebeurt bij verschillende mensen, die verschillende providers hebben. Telefoon al paar keer opnieuw opgestart.  

Wie weet raad of herkent het? 

Ik heb mn telefoon bijna 2 jaar, deze klacht is nieuw. #s20ultra 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Peer_76
Voyager
Opties

Zelf heb ik net ook zonder problemen een gesprek van 27 minuten en 18 seconden kunnen voeren (met "bellen via 4g" aan). Inkomende gesprekken heb ik nog niet gehad, maar ik ga er van uit dat dat ook in orde is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

48 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Het is een software/update probleem. Er zijn members die meerdere tips geprobeerd hebben maar zonder succes. Het zal dus wachten zijn op een oplossing middels een update. Kijk maar eens in dit topic https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-s20-s20-s20fe-s20/problemen-met-bellen-na-update-andr...

Het advies is om in ieder geval een fouten rapport via de Members app, Ondersteuning te versturen. Hoe meer data ze hebben hoe eerder ze zien waar het misgaat.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je het ook eens in veilige modus kunnen testen? Hoe gaat het bellen daar?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Bedankt. Ik heb net een foutrapport gemaakt en verstuurd. Ik ontdekte ook in de app de mogelijkheid om je telefoon helemaal te testen. Nu deed de nabijheid sensor t niet goed, heb ik de telefoon uit t hoesje gehaald, doet ie het wel. Misschien dat t daar ook mee te maken kan hebben? Het rare is, dit hoesje heb ik al een jaar en de klacht is nieuw.
Ik heb inmiddels ontdekt waar de sensor zit, ik ga een stukje uit m'n hoesje knippen om te kijken of dit ook resultaat heeft voor het bellen. 🙂
0 Likes
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Hoe kom ik in de veilige modus?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Nu weten waarom je een probleem hebt met bellen. Je nabijheidssensor is waarschijnlijk defect.

Het advies voor een foutrapport of dat het een update probleem zou zijn klopt dus ook helemaal niet.

Een stukje uit je hoesje knippen is zonde en niet nodig. Om wat voor hoesje gaat het? Het lijkt me namelijk sterk dat een hoesje de werking van deze sensor blokkeert.

Het is beter om je toestel te laten repareren of om langs een servicepunt te gaan.

https://bit.ly/2jwV3SJ

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
De nabijheid sensor is ook niet defect. Want uit het hoesje doet ie het wel. Vandaar dat TS een stukje uit het hoesje wil knippen. Het was ook geen gok, Het komt toch heel erg overeen met de klachten die vele andere members hebben. Vandaar mijn advies. En daardoor is TS er in ieder geval achter gekomen dat door het hoesje de sensor niet goed werkte. 😉
Ik hoop in ieder geval dat TS nu een oplossing heeft gevonden. Dan hebben we het samen goed gedaan.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een hoesje beïnvloed de testen in de Members app niet. Als er uit de test blijkt dat er een probleem is dan ligt dat niet aan het hoesje.

Mijn advies is dan ook om ten minste langs een servicepunt te gaan om het toestel na te laten kijken.
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Nou nee, dat denk ik niet dat ie kapot is, want zonder hoesje doet de nabijheid sensor het prima.
Ik heb een silicone hoesje.
0 Likes
McelleStiemr
Pioneer
Opties
Ik ga 'm zo testen met bellen, zonder hoesje, kijken hoe dat gaat. Ik geef een update.
0 Likes