Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid probleem S9

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2018 04:13 PM)
12453 Weergaven
Ranaknol
Apprentice
Opties

Ik heb sinds kort de Samsung s9. Nouh heb ik af en toe een raar geluidje (ploing). Vaak bij het rijdern of erna. Nou zie ik niks in beeld staan erna. Wie kan mij vertellen wat dat geluid inhoud. Mijn nfc staat uitgeschakeld dus dat kans het niet zijn. 

0 Likes
37 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Verbindt jouw telefoon met iets, bijvoorbeeld het navigatiesysteem? Of gebruik je het toestel tijdens het rijden voor navigatie? Of ligt het toestel gewoon naast je en verandert er niets?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
Ranaknol
Apprentice
Opties

Ik denk dat ik het al gevonden heb. Traffic replay die zetten mijn geluid telkens uit tijdens het rijden. 

Nick
MegaStar
Opties

Ah, In-Traffic Reply. Dit kan het inderdaad veroorzaken. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sorayasecci
First Poster
Opties
Ik heb nu 2/3 m samsung s9, iedere x als ik de telefoon op luidspreker zet dan horen de mensen mij niet wel als ik met me mond bij geluid van de telefoon praat dan horen ze mij wel, wel jammer dat zo duren telefoon zo mankementen heeft, dit is zeer vervelend als je handsfree wilt bellen en zeker als je op de vrachtwagen zit, de gene waar ik dab mee bel die hoort mij hol, voorbeeld via watsap bellen zodat je elkaar kan zien dan hoort mij vriend gesprek hol, hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen sorry voor lange verhaal
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat klinkt niet best .. Horen ze je helemaal niet of dus hol? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sorayasecci
First Poster
Opties

Ze horen mij wel, maar hol zodra ik dan met de iphone bel dan hoort hij me heel goed, is echt jammer is effe duur toestel en dan al zo mankement is nog niet 1x gevallen helemaal niks ik ben er zo zuining mee. Bedankt voor je reactie

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Stel je neemt jezelf of via video of spraakopname, klinkt je dan ook hol? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sorayasecci
First Poster
Opties

Nee dan heb ik dat niet toevallig gisteren bericht ingesproken en afgeluisterd

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dit heb je ingesproken via Spraakopname, neem ik aan?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes