Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen verbinding met mobiel netwerk zonder Wi-Fi

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2022 06:30 PM)
2178 Weergaven
Yvonne1961
Explorer
Opties

Ik heb afgelopen zaterdag onderstaande mail gestuurd naar het servicecentrum Amsterdam, maar ik krijg geen reactie. Via whatsapp krijg ik alleen een computer.

Ik verzoek vriendelijk een reactie van iemand op mijn mail van afgelopen zaterda:

Dag Anuar,

Wat wás ik gister blij met je hulp voor mijn Samsung Galaxy S20 FE.

Je fikste het dat ik zonder wifi op internet kan. Dácht je, want het tegendeel blijkt waar, helaas.

Ik was zo blij met jouw positieve berichten, dat ik het zelf ter plekke helemaal niet gecontroleerd had.

Maar zojuist ben ik naar buiten gegaan, had geen wifi dus, en constateerde dat de oude problemen nog helemaal aanwezig zijn:

geen verbinding met radio kunnen maken (of ik hoor na heel lang wachten even een stem, daarna valt de verbinding weg), geen filmpjes kunnen afspelen en áls ik al op een app kom, dan heel traag, maar geen beelden.

Jeetje zeg, ik moet er echt even van bijkomen!!!!

Kun jij zo zeggen wat er nog gedaan kan worden? Anders zou ik toch echt heel erg graag een ander toestel willen ontvangen. Hetzelfde type, want, zoals je al aangaf: het is een hele fijne telefoon. Alleen zonder mobiel netwerk heb je er niet veel an……..

Ben benieuwd naar je reactie.

Hartelijke groet,

Yvonne Vogels

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik ben een levend iemand, je verhaal is redelijk onduidelijk. Wat is het probleem? Zou je dat in enkele zinnen kunnen uitleggen? Wie is 'je' en 'jij' ? Dit is het Samsung forum. Het is ook niet handig dat je je telefoonnummer hier neerzet aangezien het een openbaar forum is🤦
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Yvonne1961
Explorer
Opties
Klopt, had ik niet moeten doen. Inmiddels weggehaald. Maar mijn irritatiegrens is zooo bereikt omdat Samsung mijn probleem niet krijgt verholpen: ik heb geen bereik met netwerk, alleen via wifi. Al opgestuurd ter reparatie en langsgeweest bij service center!
0 Likes
Yvonne1961
Explorer
Opties

Ik heb je zojuist geantwoord Patrick, maar dat zie ik hier nu niet staan.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Al een andere simkaart geprobeerd?
Yvonne1961
Explorer
Opties
Zeker!!!!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zei dat het toestel opgestuurd was voor reparatie, wat is het reparatienummer? Was de simkaart lezer vervangen?
Yvonne1961
Explorer
Opties
Moederboard was vervangen.
Reparatienr is iRMADRSA17488684
0 Likes
Yvonne1961
Explorer
Opties
En daarna ben ik dus langsgeweest in Amsterdam.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarschijnlijk is de oplossing om het toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden en vragen of ze de simkaart lezer kunnen vervangen.

Als de simkaart lezer defect was en ze vervangen het moederbord dan is het logisch dat de problemen blijven.