Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen Android 13

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2023 11:55 AM)
513 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Tych0
Apprentice
Opties
Ik heb afgelopen week al mijn software geüpdatet omdat ik erg uitkeek naar het update naar Android 13, helaas kwam ik erachter dat ik deze nog niet kan downloaden. Ik vond dit raar omdat een familielid van mij een 3 jaar oude Samsung Galaxy A71 heeft en die wel Android 13 heeft. Kan iemand mij helpen met uitzoeken waarom ik niet kan updaten?
3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Android 13/One UI 5 verscheen vorig jaar. Sterker nog, One UI 5.1 werd eerder dit jaar ook uitgebracht en nu wordt Android 14 / One UI 6 in sommige landen bètatests uitgevoerd. Wat vreemd dat u deze nog niet heeft ontvangen. Heb je via Instellingen > Software-update > Downloaden en installeren gecontroleerd of er een update beschikbaar is?

Als er niets verschijnt, sluit u uw telefoon aan op een pc/laptop en controleert u via Smart Switch op de laptop of er een update beschikbaar is.

Tych0
Apprentice
Opties
Hey Neo001 bedankt voor de reactie, dit heb ik allemaal al gedaan en dat heeft helaas niets veranderd, nergens kwam er te staan dat er een software update beschikbaar was.
0 Likes
Tych0
Apprentice
Opties
Dit?Screenshot_20231012-220857_Settings.jpg
0 Likes