Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HELP Flikkerend Scherm S21 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2023 04:14 PM)
702 Weergaven
kim2003
Apprentice
Opties
Hallo allemaal, 

Ik heb een probleem met mijn telefoon en ik hoop dat iemand hier de oplossing weet. 

Mijn samsung S21 FE scherm is spontaan begonnen met flikkeren tijdens het gebruiken van bepaalde apps of functies. Eerst was dit alleen bij de instagram stories, maar nu gebeurd het ook bij andere apps. Ik heb de telefoon opgestuurd naar samsung, maar zij konden niks doen...

Dit heb ik zelf al geprobeerd:
•Netwerkinstellingen resetten 
•Apps verwijderen 
•Soft reset
•Fabrieksinstellingen 
•Cache legen
•Apps updaten 
• Software is geüpdatet naar de nieuwste update.
•Virusscan gedaan 
Is er iemand hier die weet hoe ik dit kan oplossen? Het gekke is ook dat mijn tablet precies dezelfde klachten heeft... hier krijg ik het ook niet op weg...

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is bijzonder opmerkelijk en zeer jammer. Ik ben bang dat je dan met beide apparaten of langs een servicepunt moet gaan of ze beide aanmelden voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Start beide apparaten eens op in veilige modus.
https://bit.ly/2JQrwvP
Gebeurd het dan ook?
Zo niet dan toch een fabrieksherstel doen en geen backup terugzetten met SmartSwitch.
kim2003
Apprentice
Opties
Als ik geen back up kan terugzetten. Hoe kom ik dan bij mijn gegevens? Ik heb namelijk wel dingen op mijn telefoon die ik liever niet kwijt raak...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik vermoed dat een fabrieksherstel het probleem oplost en dat een backup terugzetten via SmartSwitch het probleem weer terughaalt.

Maak de backup handmatig.

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.
kim2003
Apprentice
Opties
Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik ben erachter gekomen dat beide apparaten het helaas ook niet goed doen in de veilige modus... ik heb gisteren een fabrieksherstel gedaan en toen kreeg ik zo nu en dan ook al wat flitsen te zien toen ik nog niet ingelogd was op mijn account.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is bijzonder opmerkelijk en zeer jammer. Ik ben bang dat je dan met beide apparaten of langs een servicepunt moet gaan of ze beide aanmelden voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
kim2003
Apprentice
Opties
Ik heb de telefoon al naar samsung gestuurd, helaas kreeg ik hem terug met de opmerking dat ze niks konden vinden. Daarom weet ik ook niet meer zo goed wat ik nu moet doen, omdat ik alles al zo'n beetje geprobeerd heb.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @kim2003, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. ZO te lezen heb je al een hoop geprobeerd om dit te verhelpen 👍

Via onze website kan je ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je meekijken 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes