Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's in galerij achter elkaar ipv naast elkaar?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2021 10:23 PM)
3713 Weergaven
NormGroen
Apprentice
Opties
Foto's die ongeveer op hetzelfde moment worden genomen verschijnen in de Galerij achter elkaar, waarbij je de beste opname moet selecteren. 

Dit vind ik onhandig bij het bekijken van de foto's. Maar ik vind nergens een optie om.dit uit te zetten. 

Weet iemand of deze optie wel bestaat?
0 Likes
10 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ziet het er zoals in de afbeelding uit?
Dan lijkt het er op dat je een continu opname maakt. Hoe staat je sluiterknop ingesteld?Screenshot_20210806-211031_Gallery_37299.jpg
NormGroen
Apprentice
Opties
Wel zo'n tekentje. Met een 2 erbij (of andere cijfers). Terwijl de foto's waar hij een foto van maakt vaak echt wel anders zijn. Het zijn dus echt aparte foto's. Geen burst oid.Screenshot_20210806-221906_Gallery.jpgScreenshot_20210806-221901_Gallery.jpgScreenshot_20210806-221853_Gallery.jpg
0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Het het is toch echt een Burst/Continu foto, dat kroontje geeft aan dat je er 1 als beste kan selecteren. Ik zou toch eens kijken wat er bij je sluiterknop staat als instelling. Zet die eens op GIF en kijk nog eens wat er dan gebeurd.Screenshot_20210806-234321_Camera_37405.jpgScreenshot_20210806-234327_Camera_37406.jpg
NormGroen
Apprentice
Opties
Je hebt helemaal gelijk! Hier ben ik wel echt blij mee. Super. Dank je wel!!!
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan, veel plezier er weer mee 👍
0 Likes
Galithea
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, terwijl mijn instelling op GIF staat....

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Galithea, goedemiddag.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En wat ervaar je precies? Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze met ons delen? Dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Galithea
Apprentice
Opties

Mijn model is een Galaxy A50. Ik heb hetzelde als hierboven vermeld. Ik krijg een reeks van foto's achter elkaar, waarvan er 1 met een kroontje. Soms zijn het heel verschillende foto's. Ik wil mijn foto's ook graag naast mekaar. Ik heb hem reeds ingesteld als GIF. Op de printscreen hierboven zie ik het vinkje bij Continu opname maken staan. Bij mij staat het vinkje bij GIF maken, wat ik ook begreep uit de uitleg hierboven. Ik heb na het instellen van GIF nog foto's gemaakt en hij zet nog steeds mijn foto's achter elkaar met een kroontje. Alvast bedankt voor de hulp. 😉

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Welke foto stand gebruik je voor het maken van foto's? En heb je de instellingen van je camera ook al eens gereset? Open de Camera-app en tik op het tandwiel linksboven, scroll vervolgens naar benden voor de optie Instellingen resetten.

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes