op 20-01-2024 08:52 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Gisterenavond deed ik een update van mijn S21. Nu werkt de aan-/uitknop aan de zijkant niet meer. Ik kan het scherm van mijn gsm enkel aankrijgen als ik de lader in en uit doe. Als ik 2x na elkaar probeer af te leggen met die knop, blokkeert mijn gsm volledig.
Heropstarten heb ik ook al gedaan.
Wie kan mij helpen aub?
Els
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 20-01-2024 11:06 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Na het lezen van je laatste antwoord heb ik nog maar eens (voor de zoveelste keer het afgelopen anderhalf uur) gedrukt op die 2 knoppen. Dit keer kwam er wel een reactie. Mijn toestel startte terug op en de aan-uitknop werkt weer. Het probleem lijkt dus (hopelijk) opgelost. Bedankt voor het antwoorden en het meedenken.
op 20-01-2024 09:50 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen @Members_O1MHPp9 ,
Kom je nog wel in de telefoon? Zo ja start eens op in veilige modus:
Werkt het dan wel goed?
op 20-01-2024 10:44 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goeiemorgen,
Momenteel raak in niet meer in mijn gsm. Ik had de knop volume omlaag en de powerknop tegelijk ingedrukt. Mijn gsm sloot af deed een poging opnieuw op te starten. Hij staat echter nu al meer dan een uur op het zwarte opstartscherm met "Samsung Galaxy" erop. De gsm reageert niet op aansluiten op lader of computer...
op 20-01-2024 10:46 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-01-2024 11:06 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Na het lezen van je laatste antwoord heb ik nog maar eens (voor de zoveelste keer het afgelopen anderhalf uur) gedrukt op die 2 knoppen. Dit keer kwam er wel een reactie. Mijn toestel startte terug op en de aan-uitknop werkt weer. Het probleem lijkt dus (hopelijk) opgelost. Bedankt voor het antwoorden en het meedenken.