Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Aan-uitknop werkt niet meer na update gisterenavond

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2024 08:52 AM)
1010 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Members_O1MHPp9
Apprentice
Opties

Gisterenavond deed ik een update van mijn S21. Nu werkt de aan-/uitknop aan de zijkant niet meer. Ik kan het scherm van mijn gsm enkel aankrijgen als ik de lader in en uit doe. Als ik 2x na elkaar probeer af te leggen met die knop, blokkeert mijn gsm volledig. 

Heropstarten heb ik ook al gedaan.

Wie kan mij helpen aub?

Els

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_O1MHPp9
Apprentice
Opties

Na het lezen van je laatste antwoord heb ik nog maar eens (voor de zoveelste keer het afgelopen anderhalf uur) gedrukt op die 2 knoppen. Dit keer kwam er wel een reactie. Mijn toestel startte terug op en de aan-uitknop werkt weer. Het probleem lijkt dus (hopelijk) opgelost. Bedankt voor het antwoorden en het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Members_O1MHPp9 ,

Kom je nog wel in de telefoon? Zo ja start eens op in veilige modus:

https://bit.ly/2JQrwvP

Werkt het dan wel goed?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_O1MHPp9
Apprentice
Opties

Goeiemorgen,

Momenteel raak in niet meer in mijn gsm. Ik had de knop volume omlaag en de powerknop tegelijk ingedrukt. Mijn gsm sloot af deed een poging opnieuw op te starten. Hij staat echter nu al meer dan een uur op het zwarte opstartscherm met "Samsung Galaxy" erop. De gsm reageert niet op aansluiten op lader of computer...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oei, dat klinkt niet goed.

Ik denk dat je het beste een afspraak kunt maken bij een servicepunt. Dat kan via de klantenservice.

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Members_O1MHPp9
Apprentice
Opties

Na het lezen van je laatste antwoord heb ik nog maar eens (voor de zoveelste keer het afgelopen anderhalf uur) gedrukt op die 2 knoppen. Dit keer kwam er wel een reactie. Mijn toestel startte terug op en de aan-uitknop werkt weer. Het probleem lijkt dus (hopelijk) opgelost. Bedankt voor het antwoorden en het meedenken.