op 11-08-2022 09:07 AM
op 12-08-2022 12:11 PM
Hoi @Plantje, goedemiddag.
Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te herstellen? Heb je het cache geheugen van je FB-app ook al eens geleegd? En misschien dat ik je niet goed begrijp maar dit stel je toch in via de FB app zelf? Ik zie bij meldingen en geluiden namelijk geen ringtone staan van FB zelf 😇
Groeten,
Martijn
op 12-08-2022 12:23 PM
Ik zocht naar een manier om de app helemaal opnieuw in te stellen, maar vond die niet.
Ik heb zojuist de cache geleegd, maar ben op het moment op kantoor en laat later even weten of het gewerkt heeft. (Cache legen kon ik ook niet meer vinden....nu wel)
Inderdaad, in FB zelf staat het goed. Dat is ook het stomme!
op 13-08-2022 09:16 PM
op 16-08-2022 01:50 PM
Hoi @Plantje, goedemiddag.
Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 16-08-2022 05:15 PM
Kerel aan de telefoon snapte er niets van! Nog een check gedaan en het geluidje stond toch echt goed. Bij mijn Galaxy S10 staat het geluid ook goed en daar heb ik nog nooit het Facebook geluidje gehad.
Vrijdag word ik gebeld en gaan ze mijn toestel overnemen.... ik ben benieuwd
op 20-08-2022 09:36 AM
Nou, fijn dan! Ben niet gebeld. Geen mail gehad. Niks!
Dit is echt niets ernstigs, maar wel slordig
op 22-08-2022 01:54 PM
Dat is inderdaad niet netjes! Mijn excuses voor het ongemak en de overlast. Heb je wel een nieuwe afspraak ingepland? Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens en een voorkeurs-dag en -tijd.
Groeten,
Martijn
op 22-08-2022 02:02 PM
Nee, ik heb geen nieuwe afspraak inpland. Dan moet ik weer een hele tijd aan de telefoon zitten en daar heb ik nu even geen zin in. Bovendien is het natuurlijk een minimaal probleem.
Kan me ergens ook niet voorstellen dat ik de enige ben.
op 22-08-2022 02:06 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.