Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Taal instellingen menu (gedeeltelijk) in het Engels i.p.v. Nederlands

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2023 08:29 AM)
1950 Weergaven
Dani0002
Apprentice
Opties
S20 ultra taal instellingen menu (gedeeltelijk) in het Engels i.p.v. Nederlands.

Ik heb alles al geprobeerd. Andere talen default maken en weer terug naar Nederlands + opnieuw opstarten. Het helpt allemaal niet.

Ik heb dit graag opgelost.

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt hiervoor het beste langs een servicepunt gaan om Android opnieuw te laten installeren. Dan krijg je een Nederlanse versie erop. Of opsturen voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dani0002
Apprentice
Opties
Bedankt voor jullie reactie. Hier de software gegevens.
Toestel besteld via Amazon.de (Duitse Amazon)Screenshot_20230817_141739_Settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
XAA is verenigde Staten. Ik zou via XDA andere software erop flashen. Dit is wel degelijk mogelijk aangezien ik het zelf vaker heb gedaan. Als er nog tijd is kun je het toestel misschien nog retour doen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Die kun je gewoon unlocken😉
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen idee waar je die informatie vandaan haalt. Heb een maand geleden nog een nl firmware op een Snapdragon versie gezet. Maar is ook niet nuttig voor Dani verder. Beter terug naar de verkoper ermee.
Dani0002
Apprentice
Opties
Ik ga er dan mee leren leven. Mijn Engels is goed. Het liefst heb ik het hele menu dan in Engels, maar dan zijn mijn apps ineens ook in het Engels en dat wil ik bij de meeste niet.

Bedankt voor jullie support👍