Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi won't turn on.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2025 05:55 PM)
471 Weergaven
Boeven
Student
Opties
Sinds gister plots geen wifi meer. Als ik de schuif omzet gaat hij inschakelen maar doet verder niets. Vraag me sterk af of dit aan de hardware ligt. Weet niet hoe ik dit kan testen omdat je dan wifi moet inschakelen.
Lijkt haast of dit expres en software gerelateerd is. Gezien de beurswaarde misschien geld nodig ofzo. Altijd een trouwe samsung gebruiker geweest maar dit nooit mee gemaakt.
Lees op online dat ik niet de enige ben. En ga niet voor 400eu+ het moederbord laten vervangen.
Zijn er hier mensen die dit ook meegemaakt hebben of wellicht iemand met een oplossing?
Herstarten en in safe mode en instellingen resetten werkt niet.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit klinkt als een defect aan de netwerk hardware. Ik zou even een backup maken en dan een fabrieksherstel doen, daarna gelijk testen. Als het probleem blijft zou ik kijken naar een ander toestel.

Om welk toestel gaat het?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Lindamichelle99,

Er kan altijd iets extern in je omgeving zijn dat Wi-Fi signalen blokkeert, zoals bepaalde brandwerend materiaal van gebouwen. Ik durf niet te zeggen of een fabrieksherstelling het gaat oplossen, want het kan ook iets hardwarematig zijn, maar je kan het proberen na het maken van een back-up om het uit te sluiten. 

Anders kan je het ook aanmelden voor een reparatie. Zie hieronder de links om het aan te melden. Wanneer de monteur besluit om meerdere onderdelen te wissel dan alleen de Wi-Fi module kan het wel zo zijn dat jouw toestel wordt gereset. We raden dan ook aan om eerst een back-up te maken voordat je het meegeeft voor een reparatie. 

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Boeven
Student
Opties
Zie afbeelding1738342610625.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit klinkt als een defect aan de netwerk hardware. Ik zou even een backup maken en dan een fabrieksherstel doen, daarna gelijk testen. Als het probleem blijft zou ik kijken naar een ander toestel.

Om welk toestel gaat het?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Boeven
Student
Opties
Goedenavond gaat om een s21fe
0 Likes
trutje
First Poster
Opties
Ik heb het zelfde. Na mijn update opeens geen wifi meer! Een een s21FE gebruiker
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Boeven,

Bedankt voor jouw melding hierover. Je verwacht natuurlijk dat de Wi-Fi het gewoon doet. Heb je het advies van Patrick kunnen opvolgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Lindamichelle99
First Poster
Opties
Ik heb ditzelfde probleem sinds vandaag. Ook alle updates uitgevoerd, maar dit maakt geen verschil. Weet iemand of de reset werkt?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lindamichelle99,

Bedankt voor jouw melding hierover. Een fabrieksreset kan je uitvoeren alleen het is wel gelijk een erg groot maatregel. Ter controle, is jouw toestel helemaal up-to-date en heb je het ook opnieuw opgestart? Wanneer de issue nog aanwezig is, zie je wel andere Wi-Fi netwerken en heb je het ook geprobeerd te verbinden met andere Wi-Fi netwerken?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Lindamichelle99
First Poster
Opties
Zoals hierboven geloof ik wel duidelijk is gaat het probleem niet om het niet kunnen verbinden met een wifinetwerk. De wifinetwerken zijn niet zichtbaar omdat de wifi niet inschakelt. Alles is up to date en ook opnieuw opgestart. Aangezien ik ook geen zin heb in een fabrieksreset wil ik graag horen van anderen of deze maatregel bij hen gewerkt heeft. Op andere forums lees ik dat dit geen effect heeft op dit probleem
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Lindamichelle99,

Er kan altijd iets extern in je omgeving zijn dat Wi-Fi signalen blokkeert, zoals bepaalde brandwerend materiaal van gebouwen. Ik durf niet te zeggen of een fabrieksherstelling het gaat oplossen, want het kan ook iets hardwarematig zijn, maar je kan het proberen na het maken van een back-up om het uit te sluiten. 

Anders kan je het ook aanmelden voor een reparatie. Zie hieronder de links om het aan te melden. Wanneer de monteur besluit om meerdere onderdelen te wissel dan alleen de Wi-Fi module kan het wel zo zijn dat jouw toestel wordt gereset. We raden dan ook aan om eerst een back-up te maken voordat je het meegeeft voor een reparatie. 

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes