Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beveiliging met vingerafdruk tijdelijk uit zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2022 08:06 PM)
1922 Weergaven
PeetX
Apprentice
Opties

Meestal hoef ik geen beveiliging met vingerafdruk, soms wel. Maar als ik het uit wil schakelen heb ik alleen de keuze om de opgeslagen vingerafdruk te verwijderen. Als ik dan weer even de beveiliging met vingerafdruk wil inschakelen moet ik weer het hele proces van scannen en opslaan doorlopen. 

Kan dat niet eenvoudiger? 

0 Likes
4 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Beste @PeetX

Ik heb dat net even getest, maar je zou het gewoon aan en uit moeten kunnen zetten zonder alles opnieuw in te stellen. Doe je dat via Instellingen, Biometrie en Beveiliging, Vingerafdrukken, Ontgrendelen met Vingerafdruk aan/uit?

Screenshot_20220810-215302_Settings.jpg

PeetX
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord, daar kan ik wat mee. Maar als ik de ontgrendeling met vingerafdruk uit schakel moet ik eerst vegen en dan mijn patroon tekenen. Ik wil dus dat als ik het klepje open de telefoon meteen ontgrendeld is. Misschien weet je ook hoe ik die beveiliging uit zet?

S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Graag gedaan, hopelijk komen we uit waar je wil zijn 😉

Bij Instellingen, Vergrendelscherm, Type Schermvergrendeling, daar ook vingerafdrukken uitschakelen en type vergrendeling op vegen instellen.
Dat zou moeten doen wat je wil.

Edit: Ik zie nu net dat je het over een klepje hebt, dat zal van je cover zijn. Dan is het afhankelijk van de telefoon en cover of deze het scherm activeert

Screenshot_20220810-232430_Settings.jpg

PeetX
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord. Ik heb idd een samsung clear view hoesje. Ik heb hem bij de accessoires ingesteld op automatisch ontgrendelen. Dan krijg ik een melding dat auto ontgrendelen alleen werkt als ik geen veilige schermvergrendeling gebruik. 

Als ik dan de schermvergrendeling op vegen instel kan dat alleen als de opgeslagen vingerafdrukken worden verwijderd. Dat maakt het dan weer omslachtig als ik later even de veilige ontgrendeling met vingerafdruk wil instellen. 

Screenshot_20220811-145112_Settings.jpg

0 Likes