op 01-02-2021 04:31 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-04-2021 10:46 AM
Hi @knoppers,
Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? En is jouw toestel up-to-date?
Voor zover ik kan terugvinden in de Error Reporting die deze klanten hebben ingediend, wordt er allemaal gebruik gemaakt van SW AUB8, met Februari 2021 Niveau Android-beveiligings patch.
Mede naar aanleiding van hun feedback en in samenwerking met de door hun gebruikte operators zijn er verschillende verbeteringen doorgevoerd in zowel netwerk als SW van telefoon.
Ik wil benadrukken dat klanten de laatst beschikbare SW (eindigend op AUC8, met April 2021 Niveau Android-beveiligings patch) kunnen gebruiken, want dit zou aanzienlijke verbeteringen met zich mee moeten brengen.
op 27-05-2021 04:38 PM
Ik heb ook een Samsung S21. Bereik is super slecht. Voorheen een Huawei mate20 met 2x KPN simkaarten, nooit problemen. Met de Samsung vanaf het begin slecht bereik met de zelfde 2 KPN simkaarten. Sinds vandaag een Vodafone simkaart in slot 1 en nog slechter bereik. Ik vind de batterij ook echt belabberd. met de Huawei deed ik 2 dagen met deze nog geen dag.
Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.
op 28-05-2021 10:58 AM
Hi @Members_puSAodw,
Is jouw S21 up-to-date? En gaat het om een nieuwe SIM-kaart van KPN?
Ook hoor ik graag of je de netwerkinstellingen al eens hebt gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.
op 18-06-2021 04:42 PM
Heb ook dit probleem met mijn samsung s21. Bereik is waardeloos. Continue verbinding kwijt en mensen die mij niet kunnen horen tijdens telefoongesprekken. Hiervoor een Note10 gehad en nooit problemen.
Er zijn meerdere samsung forums die volstaan met deze klachten. Zit blijkbaar een budget chipset in om kosten te besparen.
Als ik de signaalsterkte vergelijk tussen mijn iphone en de samsung dan heeft de samsung altijd een stuk minder. Iphone -78dbm en de samsung die ernaast ligt -114dbm. Zelfde provider dus daar ligt het niet aan.
De netwerk reset die samsung aanraad helpt voor geen meter en je bent ook al je bluetooth settings kwijt.
Ga een poging wagen om dit toestel terug te sturen want dit kan echt niet voor een toestel van 900EU.
op 21-06-2021 10:58 AM
Hi @Members_hDXFcHZ,
Heb je ook al eens een andere/nieuwe SIM-kaart geprobeerd? Je kunt vaak kosteloos bij je provider een nieuwe SIM-kaart aanvragen.
Zorg er daarnaast voor dat je toestel up-to-date is. Als je het toestel inmiddels hebt aangemeld ter reparatie, ontvang ik graag het reparatienummer. Dan kijk ik even met je mee 👍
op 21-06-2021 11:22 AM
Hi BruceH,
toestel is up to date !
Ik was al overgestapt van gewone sim naar e-sim vanwege dit maar dit heeft helaas niet geholpen. Signaal sterkte is nog steeds even zwak.
op 23-06-2021 08:44 AM
Hi @Members_hDXFcHZ,
Ik heb jouw privebericht beantwoord. Laten we het gesprek daar voortzetten, mocht je nog vragen hebben 😉
op 29-07-2021 03:28 PM
Beste BruceH,
Ik ervaar exact hetzelfde probleem als hierboven.
Samsung S21, Provider KPN, Nieuwe Sim geprobeerd, netwerk gereset, up-to-date.
Continue verbinding kwijt en mensen die mij niet kunnen horen tijdens telefoongesprekken.
Hoop dat je me kan helpen.
30-07-2021 11:42 AM - bewerkt 04-08-2021 12:39 PM
Hi @Jesse8,
Goed dat je al het een en ander hebt geprobeerd!
Als het toestel up-to-date is, kun je nog een back-up maken van je gegevens en het toestel resetten. Een nieuwe SIM-kaart biedt ook soms uitkomst.
Helpt dat niet, dan raad ik je aan om gebruik te maken van onze Ophaalservice: https://bit.ly/3eNVdye
Kom je er zo uit? 👍
op 10-08-2021 03:12 PM