Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contact personaliseren, sms geluid?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2020 07:26 AM)
2799 Weergaven
Ann11
First Poster
Opties

Ik heb voor mijn contacten altijd gepersonaliseerde geluiden ingesteld zodat ik weet wie me belt, smst, ... zonder te kijken.

Echter nu bij de s9 kan ik het geluid van de meldingen niet per persoon veranderen m.a.w. er is maar 1 geluid mogelijk voor alle contacten.

Heeft iemand een idee hoe ik dit toch kan wijzigen?

Dank alvast!

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
mad-dog-maddox
First Poster
Opties

Je moet naar berichten gaan , daar de persoon selecteren van wie je het geluid wil aanpassen en dan in de rechter bovenhoek de drie stipjes aantikken . Daar kan je meldingsgeluid selecteren. Als je daarop tikt krijg je een lijst met geluiden waar je van hieruit geen geluiden kan aan toevoegen. Als deze geluiden niet echt jouw smaak zijn en je wil een eigen geluid toevoegen moet je eerst het desbetreffende geluid op je gsm zetten natuurlijk dan moet je de app Mijn bestanden zoeken (die staat ergens tussen je apps vanonder) . Eens je Mijn bestanden hebt geopend zoek je in de map Audio waar dat geluid juist staat , eens gevonden selecteer je het en kan je de optie Verplaatsen kiezen, dat doe je dan.

Dan ga je uit de map Audio, maar blijf in Mijn bestanden , dan ga je naar Interne opslag en daar zoek je de map Notifications . Je doet die open en daar plaats je uw geluidje in . Dan ga je terug naar berichten , naar die persoon , klik terug op de drie stipjes , en als je dan op Meldingsgeluid tikt zal jouw geluidje in de lijst staan.