Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik zien op welk nummer ik gebeld wordt bij een Dual Sim kaart, in een S9?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2018 04:55 PM)
7719 Weergaven
MennoR
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb een een Samsung S9 met daarin 2 simkaarten. 1 zakelijk en 1 Privé.

Wanneer ik een binnenkomende oproep krijg kan ik helaas niet zien op welk nummer ik gebeld word. Omdat ik mijn zakelijke nummer anders opneem is dit wel belangrijk voor mij op te weten.

Weten jullie hoe ik dit kan aanzetten?

Groet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zou je een screenshot kunnen maken op het moment dat iemand je belt? Ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet...

Edit:

denk dat ik de oplossing heb voor je..

Je ziet hier 2 "bereik" balkjes, de eerste is sim 1 en de 2e sim 2. Als er een frame om de 1e balkjes zit betekend dit dus dat je gebeld word op het 1e simkaartje! credits naar @BruceH: https://twitter.com/SamsungMobileNL/status/974669899611111426

FrameFrame 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zie je als je gebeld word op het scherm niet een klein simkaartje met een 1 of een 2 erin?
0 Likes
MennoR
Apprentice
Opties

Helaas niet. Dat zie ik naderhand wel in de belgeschiedenis.

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zou je een screenshot kunnen maken op het moment dat iemand je belt? Ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet...

Edit:

denk dat ik de oplossing heb voor je..

Je ziet hier 2 "bereik" balkjes, de eerste is sim 1 en de 2e sim 2. Als er een frame om de 1e balkjes zit betekend dit dus dat je gebeld word op het 1e simkaartje! credits naar @BruceH: https://twitter.com/SamsungMobileNL/status/974669899611111426

FrameFrame 

MennoR
Apprentice
Opties

Bedankt voor je bericht en de moeite.

Helemaal boven in vernaderd er inderdaad een klein icoontje als de tweede simkaart gebeld wordt.

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Geen dank! Top, ik ga in ieder geval de software afdeling een suggestie doen om het misschien wat duidelijker te maken. Dit is wel afhankelijk van de hoeveelheid mensen die dit ook erg graag willen (over de hele wereld haha).
0 Likes
Pam
First Poster
Opties
Eindelijk heb ik nu ook het antwoord gevonden. Dank je voor vraag en het antwoord. Zo vervelend als je heel amicaal de telefoon opneemt terwijl het een werkrelatie is.
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi dat je het eindelijk hebt gevonden haha! Dat is idd een beetje raar soms ja!
0 Likes
Members_WbUkKd9
First Poster
Opties

Hoi!

Wat ik heb gedaan is een heel andere ringtoon voor mn zakelijke sim erop gezet.