Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contact met service center mbt reparatie afspraak en voorraad onderdelen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2023 03:01 PM)
344 Weergaven
grafiservice
Apprentice
Opties

Beste,

Ik was 2 wkn geleden in het servicecenter Breda waar ik een afspraak had voor een reparatie. Uiteindelijk bleek dat men men om 16 uur (tijdstip van mijn afspraak) geen reparaties meer doet. Waarom kon ik dan uberhaupt deze reparatie (beeldscherm + accu) dan inplannen op de site?

Maar goed, een nieuwe afspraak gemaakt voor morgen de 28e augustus om 13.00h.

Ik denk, laat ik even vooraf bellen of het onderdeel op voorraad is. Gebeld met het nummer uit de bevestigingsmail van de reparatie afspraak. Een  lastig verstaanbaar persoon legde mij uit dat zij geen contact konden leggen en dat ik maar even langs moet gaan om te checken of het onderdeel er is. Heldere Harry, daar bel ik juist voor.

Waarom is het service center zelf niet te bereiken en hoe kom ik er achter of de onderdelen voor de reparatie op voorraad zijn, zodat ik morgen niet weer voor Jan ... naar Breda rijd?

WIe kan me helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
grafiservice
Apprentice
Opties

Dank voor de reactie. We dwalen af van het onderwerp van deze topic. Samsung Service Center is gewoon simpelweg niet bereikbaar. Je moet er dus fysiek langs om een vraag te stellen. @Samsung, dat is dut een waardeloos systeem. Dat als feedback.

Ik ga vanmiddag wel gewoon die kant op en hoop dat ze de onderdelen op voorraad hebben. Als dat niet zo is, dan laat ik hem wel bij de Mediamarkt of zo repareren. Die zijn wel bereikbaar, maar ik heb de hoop dat de officiële Samsung wat klantvriendelijker was.

Wat mij betreft sluiten we dit topic.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

https://bit.ly/2jwV3SJ Dit is de ophaalservice, dan hoef je de deur niet uit. Veel makkelijker 😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
grafiservice
Apprentice
Opties

Dag Patrick,

Het betreft hier een mobiele telefoon die sommigen gebruiken voor hun werk. Ik kan die niet dagen missen, vandaar de reparatieservice.

Maar als ze hem morgen niet direct repareren, dan zoek ik wel een ander adres die wat gerbuiksvriendelijker is. Ik betaal hier ruim 300,- voor, dus mag ik ook wel wat service verwachten vind ik. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bij het servicepunt sturen ze het vaak ook door naar het reparatiebedrijf. In de meeste gevallen heb je het binnen een paar dagen terug.

Als je voor je werk bereikbaar wilt blijven kun je op internet of zowat elke locale telefoonwinkel voor 10 euro een goedkope nokia scoren. Zo blijf je bereikbaar.
Grafiservice2
First Poster
Opties
Is dat serieus een antwoord. Doe mij dan een Nokia voor 10 euro met e-sim.
Op de site staat gewoon 1,5 repareren ter plekke, dus daar ga ik vanuit.

Graag een professioneel advies.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je weet nooit hoe groot de schade is intern. Misschien is het een makkelijke reparatie die ze ter plekke kunnen uitvoeren. Er is net zoveel kans dat ze het toestel moeten opsturen. Daarom is het altijd handig om een goedkoop telefoontje erbij te hebben mocht je bereikbaar moeten zijn. Heb hier een nokia in de la die 5 euro was. Mocht mijn toestel opeens niet meer werken ben ik bereikbaar. Is gewoon goed advies😉
Oplossing
grafiservice
Apprentice
Opties

Dank voor de reactie. We dwalen af van het onderwerp van deze topic. Samsung Service Center is gewoon simpelweg niet bereikbaar. Je moet er dus fysiek langs om een vraag te stellen. @Samsung, dat is dut een waardeloos systeem. Dat als feedback.

Ik ga vanmiddag wel gewoon die kant op en hoop dat ze de onderdelen op voorraad hebben. Als dat niet zo is, dan laat ik hem wel bij de Mediamarkt of zo repareren. Die zijn wel bereikbaar, maar ik heb de hoop dat de officiële Samsung wat klantvriendelijker was.

Wat mij betreft sluiten we dit topic.

0 Likes