Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Clear view cover S20 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2020 07:20 AM)
7656 Weergaven
Ton-56
Navigator
Opties
Iemand ervaring met de clear view standing cover voor de S20 FE ?
Ben vooral benieuwd of de cover bij instellingen te zien is als accessoire en of het startscherm opent als de cover open wordt geklapt (net als bij zo'n cover op mijn S9+) zodat niet steeds de zijtoets hoeft te worden gebruikt om het startscherm te openen.

0 Likes
Spring naar oplossing
35 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klopt, dat is de instelling waar ik het over had. Dit werkt inderdaad alleen als je geen vergrendeling gebruikt, anders zul je eerst de pincode of ander type ontgrendeling in moeten voeren.

Vergrendelen is dan inderdaad niet mogelijk, maar zal automatisch gebeuren na verloop van tijd. Dit kun je overigens naar wens instellen, bij Instellingen -> Vergrendelscherm -> Instellen veilige vergrendeling -> Automatisch vergrendelen.

rsz-846676
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
In dit geval is dat hetzelfde 😅
0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
Smart clear view cover binnen, alleen jammer dat bij gesloten cover geen meldingen zichtbaar zijn naast de tijd, datum en batterijlercentage.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ton-56,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Kun je hier eens kijken: Instellingen - Vergrendelscherm  - Altijd op weergave-instelling 

rsz-846676
0 Likes
amandafr
Explorer
Opties
ik heb hier ook een vraag over.. als ik hem sluit heb ik wel de tijd etc maar niet mijn meldingen.. hoe kan ik dit aanzetten ?
0 Likes
amandafr
Explorer
Opties
er staat ook letterlijk worden meldingen NIET weergegeven.. maar hier heb ik het hoesje juist voor gekocht. is dit op te lossen ?
als ik een melding heb en ik doe hem dicht dan zie ik hem wel 10 seconden in beeld staan en daarna gaat hij over op alleen de klok..

Screenshot_20201113-133836_Always On Display.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Staat het Always on Display wel aan en heb je bovenstaande geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
amandafr
Explorer
Opties
wil je eens kijken naar mijn bericht?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, je bericht kwam wat later binnen dan mijn reactie. Kun je dit topic eens doornemen? https://bit.ly/2JUK6Yj

Hier worden een aantal tips gegeven 👍

rsz-846676
0 Likes
amandafr
Explorer
Opties
dit heb ik allemaal al geprobeerd. zie ook mijn foto. er staat ook uitdrukkelijk meldingen Niet weergeven maar dit wil juist wel! wat nu ?

Screenshot_20201113-133836_Always On Display.jpg

0 Likes