Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Led view cover

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2022 09:46 AM)
1422 Weergaven
Marthijs
Journeyman
Opties
Hoe krijg ik deze verbonden met me telefoon 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marthijs
Journeyman
Opties
Hooi Martijn ik wou je nog even laten weten dat het gewoon aan het hoesje lag want heb hem laten omruilen en toen ik de nieuwe erop zetten deed die het gelijk dus nogmaals bedankt voor de moeite👍🏻

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Marthijs
Journeyman
Opties
Bedank voor je reactie maar ik kan het niet vinden. accessoires staat ook nergens bij geavanceerde functies
0 Likes
Marthijs
Journeyman
Opties
Nee de cover is nieuw en toen ik keek bij de instellingen zat het hoesje er wel omheen hen telefoon ook keer opnieuw op gestart maar als ik hem dicht klap vergrendeld hij ook niet het beeldscherm en bij open maken ontgrendeld hij hem ook niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marthijs, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wat ik niet helemaal goed kan opmaken uit je berichten is of de cover wel herkend wordt door je telefoon? Wanneer je deze plaatst zal je op je telefoon ook een pop-up krijgen. Ook kan je nagaan bij: Instellingen > Geavanceerde Instellingen > Accessoires of de cover gedetecteerd is.

screenshot_20220203-102936_settings.jpg

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Marthijs
Journeyman
Opties
Nee volgens mij word de cover niet herkend door de telefoon want kan ook nergens iets van terug vinden ook niet bij geavanceerde instellingen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je je telefoon ook al eens opgestart in de Veilige Modus? Ook dan dien je de cover terug te zien bij de Geavanceerde instellingen. Zie je de cover ook hier niet terug dan zal een reparatieverzoek de volgende stap worden. Je gaf ook aan dat de cover nieuw was, wellicht dat je deze nog kan ruilen of testen bij je verkoper.

Groeten,

Martijn

Marthijs
Journeyman
Opties
Ja veilig modus heb ik ook al geprobeerd en afgelopen zondag is die zelf helemaal terug gezet naar fabrieks instellingen. Maar ik moet dus het hoesje gewoon terug sturen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja dat lijkt me wel de beste optie of langsgaan en de cover ter plekke testen, je hebt alle stappen gedaan om dit werkend te krijgen.

Groeten,

Martijn

Marthijs
Journeyman
Opties
Oke en waar kan ik eventueel langs gaan om hem na toelaten kijken?
0 Likes
Marthijs
Journeyman
Opties
Waar ik hem gekocht heb?
0 Likes