Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update s20fe plus beveiliging

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2022 07:42 AM)
393 Weergaven
FransGalema
Explorer
Opties
Beste operator,

Heb een vraag betreffende de beloofde update van Samsung S20 fe sm-g780/f de.
Deze zou te gelijk met de beveiligings patch van januari komen. Nu las ik gisteren dat de februari patch eerder werd uitgerold. Vreemd dat ik januari patch nog niet heb mogen ontvangen en de update naar het nieuwe systeem.
Ik heb deze telefoon via t mobile Nederland en was een van de eerste.

Ook nog een vraag over de beloofde Google assistant voor de Samsung watch 4 classic daar zit ik met maagd naar uit zien. Het duurt wel lang. 4 maanden inmiddels.

Graag een bevredigend antwoord aub

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@FransGalema 

Bij T-Mobile duurde het wat langer totdat mensen de update hadden. Als je handmatig naar een update zoekt krijg je dan wat te zien?

Over de Watch 4 en de Google Assistent > Dit is nooit beloofd. Velen gebruikers hopen dat dit in de toekomst naar de Watch 4 zal komen maar Samsung heeft dit nooit beloofd. Je kunt hiervoor het beste het nieuws erover in de gaten houden.

@MiekeBijnaam 

Het is altijd belangrijk om de laatste updates geïnstalleerd te hebben voor een goede werking van het toestel.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
MiekeBijnaam
First Poster
Opties
Zou de update niet doen als ik jou was..... nu moet je als je een app even wegklikt eerst omhoog swipen (naar achtergrond apps) en weer terug en dan pas kan je weer een andere app aanklikken
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@FransGalema 

Bij T-Mobile duurde het wat langer totdat mensen de update hadden. Als je handmatig naar een update zoekt krijg je dan wat te zien?

Over de Watch 4 en de Google Assistent > Dit is nooit beloofd. Velen gebruikers hopen dat dit in de toekomst naar de Watch 4 zal komen maar Samsung heeft dit nooit beloofd. Je kunt hiervoor het beste het nieuws erover in de gaten houden.

@MiekeBijnaam 

Het is altijd belangrijk om de laatste updates geïnstalleerd te hebben voor een goede werking van het toestel.

MiekeBijnaam
First Poster
Opties

Tot de laatste update werkte alles nog wel, nu niet meer....

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zonder verdere informatie is het niet mogelijk je te helpen. Om welk toestel gaat het? Welke update? Android 12?
0 Likes
FransGalema
Explorer
Opties
Is iets om over na te denken
0 Likes