Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S20 vraagt ineens om een pincode bij het opstarten en de bestaande accepteert hij niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2023 08:58 AM)
3684 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Kimdeb
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Vanmorgen bleek mijn samsung  ineens leeg en heb ik hem aan de lader gelegd om hem op te kunnen starten. Hij vroeg om mijn simpincode en vervolgens om nog een pincode. Ik heb nooit geen pincode gehad ( zover ik weet) alleen een patroon beveiliging. Nu heb ik jongstleden wel mijn patroonbeveiliging verandert voor een pincode beveiliging om mijn scherm te ontgrendelen. Als ik deze code ingeef- ik neem aan dat ik deze code moet gebruiken- pakt hij deze niet. Ik heb inmiddels nog 5 pogingen over en de telefoon al opnieuw opgestart dmv de knoppen aan de zijkant, maar niets lijkt het te doen. Wel moest ik de laatste update nog doen. Ik weet niet of dit er nog iets mee te maken kan hebben? Weet iemand nog iets waarnaar ik kan zoeken? Of zou het nog helpen om de klantenservice te bellen? Uiteraard met een ander toestel want hiermee kan ik niets. Of moet er nog een andere pincode zijn van het toestel? Ik weet niet of Samsung toestellen een basiscode hebben bij aanschaf.

Hartelijke groet,

Kim

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kimdeb
Apprentice
Opties

Het is gelukt! Ik bleek een verkeerde pincode te gebruiken. dank je wel in ieder geval! Door deze ervaring ga ik in ieder geval nakijken dat ik overal een back up van heb

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Wordt er om een ​​pincode of een PUK-code gevraagd? De PUK-code vindt u op de kaart waar de simkaart aan zat toen u deze ontving.

0 Likes
Kimdeb
Apprentice
Opties

Alleen een pincode

0 Likes
Kimdeb
Apprentice
Opties

Er staat: gebruik pincode na opnieuw opstarten nadat ik de simpincode heb ingevoerd

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

U kunt proberen de telefoon op afstand te ontgrendelen met Smartthings Find -

https://smartthingsfind.samsung.com/login

0 Likes
Kimdeb
Apprentice
Opties

Dank voor je antwoorden alvast!

Kan dit ook als ik mij daar niet voor heb aangemeld?

Oplossing
Kimdeb
Apprentice
Opties

Het is gelukt! Ik bleek een verkeerde pincode te gebruiken. dank je wel in ieder geval! Door deze ervaring ga ik in ieder geval nakijken dat ik overal een back up van heb

Neo001
Legend
Opties

Leuk! Zorg ervoor dat u de telefoon instelt in de Smartthings-app. Ook handig om beveiligde mapontgrendeling in te schakelen met behulp van Samsung Account (als u een beveiligde map hebt ingesteld).