Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Clear view cover S20 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2020 07:20 AM)
7652 Weergaven
Ton-56
Navigator
Opties
Iemand ervaring met de clear view standing cover voor de S20 FE ?
Ben vooral benieuwd of de cover bij instellingen te zien is als accessoire en of het startscherm opent als de cover open wordt geklapt (net als bij zo'n cover op mijn S9+) zodat niet steeds de zijtoets hoeft te worden gebruikt om het startscherm te openen.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Berg80
Helping Hand
Opties

Ik heb een smart view cover. Als je deze sluit zie je o.a. tijd, batterij-indicatie en meldingen. Vreemd genoeg wordt bij sluiten het toestel niet vergrendeld. Dus ten alle tijde uit doen met de aan/uit knop. Doe je de cover open dan activeer je het toestel. De cover is bij instellingen te zien als accessoire.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ton-56
Navigator
Opties
Zojuist Android 11 UI 3.0 geïnstalleerd en het lijkt er op dat meldingen nu ook bij gesloten cover zichtbaar blijven !

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
35 Antwoorden
Oplossing
Berg80
Helping Hand
Opties

Ik heb een smart view cover. Als je deze sluit zie je o.a. tijd, batterij-indicatie en meldingen. Vreemd genoeg wordt bij sluiten het toestel niet vergrendeld. Dus ten alle tijde uit doen met de aan/uit knop. Doe je de cover open dan activeer je het toestel. De cover is bij instellingen te zien als accessoire.

0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
Bedankt, ik ga er een halen !
Vergrendeld het toestel ook niet vanzelf na de tijd die je hiervoor hebt ingesteld ?
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties

Daar ga ik wel van uit Ton. Ik drukmaltijd op de aan/uit knop😄

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Nog even een kleine tip, bij Instellingen -> staat de optie Accessoires, daar kun je als het goed is automatisch ontgrendelen aanzetten 👍

rsz-846676
0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
👍
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Dat werk dus niet. Whatever😅

Screenshot_20201111-114552_Settings.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wat werkt er precies niet?

rsz-846676
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Als je goed gelezen hebt staat er dat de clear view cover bij het sluiten het toestel niet vergrendeld. Dit moet ik handmatig doen. Bij het openen van de cover gaat het scherm wel aan. Bij mn A71 die ik hiervoor had was dit ook met de clear view cover.
0 Likes
Ton-56
Navigator
Opties
is er misschien verschil tussen de SMART clear view cover en de clear view cover ?
0 Likes