Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camerafout

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2022 08:06 PM)
17162 Weergaven
Alexa1987
Journeyman
Opties
Sinds kort doet mijn camera het niet meer. Ik krijg dan de melding WAARSCHUWING er is een camerfout opgetreden en dan sluit de app. Video bellen via whatsapp lukt wel alleen de voor camera. Waar kan dit aan liggen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ga dat vanavond nog even proberen, veilige modus had ik ook al geprobeerd. En anders zal ik de telefoon gaan aanmelden. Bedankt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
x3nico
Pioneer
Opties
Probeer is naar Instellingen > Apps > Camera > Opslag te gaan en daar de cache te legen en de gegevens te wissen.
0 Likes
Alexa1987
Journeyman
Opties
Helaas dat werkt ook niet kan het zijn dat de achterste camera gewoon kapot is want in de app snapchat werkt ook alleen de voorkant
0 Likes
x3nico
Pioneer
Opties
De enige dingen die ik je kan aanraden is om eerst de telefoon op te starten in veilige modus en om dan te kijken of het werkt (dat doe je door de aan/uit knop ingedrukt te houden en dan "Uitschakelen" ingedrukt te houden). Als het dan niet werkt kun je de telefoon resetten om te kijken of het daarna wel werkt. Als dat niet werkt is het enige dat je kan doen een reparatie.
0 Likes
Alexa1987
Journeyman
Opties
Dank je wel dan ga ik dit even proberen.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Is het gelukt, @Alexa1987? Bekijk eventueel deze pagina voor meer uitleg over het resetten van jouw toestel, succes!

Groeten, 

Joey

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Wat is er uiteindelijk gedaan om het op te lossen, ik heb dit probleem nu ook.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anonymous User, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder helemaal up-2-date? Ervaar je dit ook als een andere app gebruikt voor videobellen? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Het betreft een galaxy S20. Alles wat hierboven benoemt is. Ook de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen, dit mocht helaas niet baten. 😤

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer ervaar je dit precies? Ervaar je dit ook als een andere app gebruikt voor videobellen? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Camera-test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes