Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Caller ID

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2021 07:30 PM)
1015 Weergaven
Dommels2010
Explorer
Opties

Hallo, ik heb een Samsung Galaxy S10e en als ik bel naar iemand die mijn nummer niet heeft opgeslagen, dan krijgt diegene de naam van een bepaalde kapsalon te zien. Mijn nummer hoort al heel lang niet meer bij dat bedrijf. Nu heb ik contact opgenomen met Vodafone (mijn provider) hierover, maar zij verwijst mij weer door naar Samsung. Is er hier iemand die weet hoe ik die naam kan ontkoppelen van mijn mobiele nummer? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dommels2010
Explorer
Opties
Bedankt voor de reacties. Ik ben erachter gekomen dat Samsung een samenwerkingsverband heeft met Hiya. De applicatie van Hiya is standaard ingebouwd bij diverse Samsung telefoons. Kennelijk stond de foutieve informatie die gelinkt is aan mijn telefoonnummer in hun database. Dus elke keer als ik iemand belde die ook gebruik maakt van die app, kreeg diegene die info te zien.. Die ingebouwde app Hiya kan er ook voor zorgen om Spam-telefoontjes automatisch te blokkeren of te rapporteren.. Ik heb via de website van Hiya een mail naar hen kunnen sturen met het verzoek die naam van het bedrijf gelinkt aan mijn nummer te laten verwijderen. Ik heb daar inmiddels een bevestiging van gekregen, dus het probleem moet nu opgelost zijn.
Bedankt voor het meedenken!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hier kan Samsung niks aan doen.
Als dat nummer gelinkt is aan een bedrijf op de 1 of andere manier zul je toch echt bij de providor moeten zijn en als hun het niet weten en het stoort je dan kun je altijd een nieuw nummer nemen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MrRedd
Pioneer
Opties
probeer profiel delen, onder telefoon drie dots... even kijken wat voor jou van toepassing is en google kan je ook wat dingen in veranderen met nummer hoe die worden of zijn verwerkt daar kan het probleem liggen,bij Google. succes
0 Likes
Oplossing
Dommels2010
Explorer
Opties
Bedankt voor de reacties. Ik ben erachter gekomen dat Samsung een samenwerkingsverband heeft met Hiya. De applicatie van Hiya is standaard ingebouwd bij diverse Samsung telefoons. Kennelijk stond de foutieve informatie die gelinkt is aan mijn telefoonnummer in hun database. Dus elke keer als ik iemand belde die ook gebruik maakt van die app, kreeg diegene die info te zien.. Die ingebouwde app Hiya kan er ook voor zorgen om Spam-telefoontjes automatisch te blokkeren of te rapporteren.. Ik heb via de website van Hiya een mail naar hen kunnen sturen met het verzoek die naam van het bedrijf gelinkt aan mijn nummer te laten verwijderen. Ik heb daar inmiddels een bevestiging van gekregen, dus het probleem moet nu opgelost zijn.
Bedankt voor het meedenken!
MrRedd
Pioneer
Opties
top! mooi opgelost ook ik was die hele hiya vergeten ik zag het op de s8 maar nu zie ik het niet meer verschijnen.. vast geïntegreerd.. jij ook bedankt voor deze oplossing!
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt helemaal! Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen 👍

rsz-846676
0 Likes