Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Anderen hebben toegang tot mijn Samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2023 01:49 PM)
626 Weergaven
JosJacobs
First Poster
Opties

Mijn Samsung account (niet dit account) is gehackt. Samsung wil dit account NIET blokkeren, maar adviseert aangifte te doen bij de politie. Politie geeft aan dat dit geen zin heeft (werkt alleen voor strafrechtelijke vervolging), maar dat Samsung het account moet dicht zetten (niet dit account dus, maar het account waar ik niet meer bij kan) zodat de hackers er geen misbruik van kunnen maken. Uiteraard heb ik al mijn wachtwoorden waar de hacker nu bij kan, zoveel mogelijk veranderd. Maar ik wil mijn account terug, zowel vanwege privacy als misbruik, en omdat het email adres van mij is.
De beschrijving van het probleem is: Mijn Samsung wachtwoord werkt niet meer en ik kan ook niet meer via mijn google account inloggen.  Bij inloggen kan je daarvoor kiezen, maar Samsung gebruikt de Google authenticatie helemaal niet, maar alleen het email adres daarvan. Dus mijn Google account is NIET gehackt. Bij wachtwoord reset wordt er een SMS gestuurd naar een onbekend telefoonnummer van de hacker.  Ondertussen heb ik via SMS een code van "Samsung" ontvangen vanaf Bonaire, maar niet ingevuld omdat ik het niet vertrouw. M.a.w. bij alles wat ik doe heb ik een sms code nodig. Maar die ontvang ik nooit. Dringend verzoek aan Samsung om mijn andere Samsung account te blokkeren en daarvoor contact met mij op te nemen voor het account ID.

0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Het lijkt mij sterk dat jouw account is "gehackt" Wij hebben ook niet de mogelijkheid om een account te blokkeren of over te zetten. Hebben andere toegang tot jouw gegevens via een bepaald account dan kan je hir inderdaad het beste aangifte voor doen. 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JosJacobs
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

Hoe kan je verklaren dat er een ander (onbekend) telefoon nummer gekoppeld is aan mijn Samsung account? En ik een bevestigingscode van Samsung ontvang vanaf een nummer in Bonaire? Maar als jullie dat geen hack noemen is dat prima, maar er is nu een groot risico op fraude en dat vreemden toegang hebben tot mijn gegevens. Dus moet Samsung mijn account blokkeren of verwijderen. 

Het is ook te verklaren hoe dit is ontstaan. Op mijn Samsung account zat geen 2 factor authenticatie omdat bij het inloggen de indruk wordt gewekt dat je via Google aanmeldt. En dat account zorgt dan voor de beveiliging. Omdat daar geen gebruik van wordt gemaakt hebben mensen (hackers?) mijn wachtwoord achterhaald en 2 factor authenticatie ingeschakeld op een nummer van hun.

Zoals gemeld had ik de politie al gebeld, maar die kan niets doen. Ze hebben er alleen een melding van gemaakt. En geven ook aan dat Samsung het account moet blokkeren. Door dat niet te doen faciliteert Samsung juist fraude.

Grt,

Jos

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben de mogelijkheid niet om een Samsung account te blokkeren. Via SmartThings kan je wel een toestel blokkeren of leeghalen op afstand.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bodice
Student
Opties
Hallo josjacobs
Ik begrijp je heel erg goed ik heb ook een hacker in mijn galaxys23ultra .deze hacker is van het vk platform hij is een schoft en een egte hacker. Ben jij ook misschien lid van vk of telegram dit is Russisch .maar ze hebben nu ook Facebook en messenger inhanden.
Hij verwijderd al mijn bestanden en foto's van startscherm en vergrendelscherm. Dit is allemaal de schuld van Google hij kan gewoon met de galxy 12 en 13 , Huawei in mijn account inloggen. Stelletje kl..... en dan vragen herken je deze mobiel want er is ingelogd in je account 🙄
Maar jij moet het account blokkeren en niet Samsung. Want dat account is in hun handen een nieuw heeft helaas geen zin die hacken ze heel snel.als iemand een account heeft van jouw of mijn .dan kunnen ze heel snel jouw wachtwoord hacken. Ik heb al zo veel ellende met deze schoft mee gemaakt
Dus ik zeg nu tegen mensen om ze te waarschuwen. Geef een bedrijf of iemand die je niet kan nóóit jouw mail account. Dit doe ik ook nooit meer daar voor heb ik aparte accounts voor gemaakt en in een mobiel die niet meer wordt gebruikt .ik hoop je hier mee geholpen te hebben .
Gr Bodice
0 Likes