Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg en telefoon word warm

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2022 08:38 PM)
939 Weergaven
Naomi12
First Poster
Opties
Hallo,

Sinds vrijdag mijn nieuwe samung s21 FE. Batterij loopt snel leeg en heb hiervoor alle tips en tops al gedaan, 4g aan spaarstand noem maar op. Telefoon word ook erg heet.. meerdere mensen ? 
0 Likes
10 Antwoorden
Naomi12
First Poster
Opties
Hallo,

Sinds 4 dagen mijn samsung galaxy s21 FE. Merk ook dat de batterij erg snel leeg gaat en heb alle tips en tops en noem maar op gebruikt. Ook word die snel warm en heel warm. Hoor dit steeds vaker.. wat te doen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar is het toestel gekocht?
Heb je het met smartswitch geïnstalleerd?

Alle tips? Welke dan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Naomi12
First Poster
Opties
Bij de Vodafone winkel. Geen idee meer eigenlijk met de swartswitch.

Tips: alle apps sluimeren, degene die veel gebruiken diepe slaap. Spaarstand aan, lage helderheid beeldscherm, locatie GPS alles uit. Synchroniseren uit staan, geen updates automatisch, batterij slim opladen tot 85 procent, virus scanner
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Alle apps sluimeren zou ik uit laten, ik zou bijna alle apps in de ultieme sluimerstand zetten. Op een paar na. Zoals Whatsapp / email ect.

Je mag de batterij ook best tot 100% opladen, de fuctie tot 85% is alleen handig als je meer dan 5 jaar met je toestel wilt doen. Ik zou er ook absoluut geen virusscanner op zetten. Dit heb je simpelweg niet nodig op Android.

Als je SmartSwitch hebt gebruikt snap ik wel waarom de batterij snel leeg loopt. Beste is om handmatig een back-up te maken en een fabrieksherstel te doen. En dan het toestel handmatig installeren.

Voor goede tips:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...
Naomi12
First Poster
Opties
Hoe maak je ookalweer een back up?
0 Likes
Naomi12
First Poster
Opties
Heb trouwens geen smartswitch gebruikt want mijn oude telefoon ging niet meer aan dus dat lukte niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Via de computer of een externe hardeschijf. Je kunt alles wat belangrijke is via interne opslag kopieren naar een backup locatie. Bijvoorbeeld je map DCIM, waar foto's en video's staan.
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook jouw Galaxy S21FE maakt gebruik van een slimme batterij, deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. Het toestel heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het toestel eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan kan de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik.

Ook staat er op de Community een heel erg mooi artikel van @Patrick om het batterijverbruik van je telefoon te optimaliseren. Kijk hier voor meer informatie: S22 Ultra Batterijduur verbeteren - Samsung Community

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Naomi12
First Poster
Opties
Merk nog niet duidelijk verbetering. Alles al gedaan. De achtergrond ook zwart ipv wit. Als hij net uit de oplader is van 100 binnen no time naar 98
Bij de winkel stond alles goed maar dan word er gezegd word opgestuurd. Maar waar kan het aan liggen?
0 Likes