Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij heel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2023 04:47 PM)
985 Weergaven
Finnvhommel
Apprentice
Opties

Ik heb een Samsung s21 fe sinds ongeveer een jaar nu. De batterij is vandaag nog geen 2,5 uur mee gegaan en de telefoon is ook vaak erg heet. De batterijcapactiteit is nog gewoon normaal. Als ik kijk bij batterijverbruik komen alle apps samen uit op 46,6% terwijl hij van 100 naar 0 is gegaan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

image image image

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je de batterijduur wilt verbeteren bestaat er tegenwoordig een mooi topic waar je heel veel batterijtips kunt vinden 😁

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Aangezien het S21 is, heb je via Samsung Members-app > Diagnose gecontroleerd of de batterij in orde is? Social media-apps staan ​​bekend als batterijvreters. Kijk eens in dit draadje.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s23-s23-s23-ultra/s23-ultra-battery-life/m-p/7649053#M181...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
skeebs
Voyager
Opties
dat is erg snel..

Misschien helpt good guardians om de telefoon te optimaliseren? is maar een kleine suggestie..

kan liggen eventueel aan apps die op de achtergrond blijven draaien, een app die herhaaldelijk crasht zonder dat je dat doorhebt.. zelf vind een fabrieks reset ook fijn om de telefoon even leeg te maken en daarna zo min mogelijk te installeren en langzaam erachter te komen of het eventueel een app is.. de camera van snapchat kost ook wel wat batterij maar ik vind de batterij tè snel op gaan om dat de schuld te geven haha..

misschien toch tijd voor een andere batterij als laatste stap? ik ben geen proffesional en probeer alleen te helpen overigens 😎
Finnvhommel
Apprentice
Opties
Ik zal good guardians gaan proberen, achtergrond apps zouden het als het goed is niet kunnen zijn wantbdan zouden ze in de lijst komen te staan. De percentages komen ook lang niet op 100% uit samen dus ergens gaat iets fout
skeebs
Voyager
Opties
hopelijk helpt good guardians een stukje! voor mij doet het soms wonderen..

konden we maar de batterijen zelf vervangen haha.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je de batterijduur wilt verbeteren bestaat er tegenwoordig een mooi topic waar je heel veel batterijtips kunt vinden 😁

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
skeebs
Voyager
Opties
Het is een app van samsung die als optie te downloaden is zodat je je telefoon schoon en soepel kunt houden. het hoeft niet gedownload te worden, alhoewel ik het zeker aanraad
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
even ter aanvulling, het is wel wat anders dan een spelletje te downloaden van een paar gigabyte die continue in de achtergrond zorgt dat er meldingen ontvangen worden etc etc. het is maar een app gemaakt door samsung van 35mb met downloadbare plugins. deze app draait ook alleen als jij aan de knoppen drukt, of je een melding stuurt de apps te optimaliseren (optioneel) na elke systeem update. 👍
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
jammer dat je belevenis ervan niet prettig was. zal ook wel mee te maken hebben hoe nieuw het toestel is 👍
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
Ik denk dat ik snap waarom je dat denkt, maar dan zou ik toch liever genshin impact verwijderen en good guardians downloaden omdat dat echt, dat beloof ik, veel zal verbeteren. ook kun je je geheugen goed onderzoeken en tijdelijke bestanden of bestanden die je wilt verwijderen.

maar ik respecteer je mening 😊
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
👍
0 Likes