Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij heel snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2023 11:10 PM)
649 Weergaven
Finnvhommel
Apprentice
Opties

Ik heb een Samsung s21 fe sinds ongeveer een jaar nu. De batterij is vandaag nog geen 2,5 uur mee gegaan en de telefoon is ook vaak erg heet. De batterijcapactiteit is nog gewoon normaal. Als ik kijk bij batterijverbruik komen alle apps samen uit op 46,6% terwijl hij van 100 naar 0 is gegaan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

image image image

0 Likes
18 Antwoorden
Finnvhommel
Apprentice
Opties
Kelly jij bent hier degene die je gedraagt als een kleuter, skeebs helpt tenminste
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Neo,

Ik zou zeggen dat het een leuke app is met veel mogelijkheden. Dus als je je telefoon volledig naar wens wilt customizen is het zeker een aanrader. Als je zoals mij iemand bent die 10 uur + SoT haalt of wilt elke dag dan zou ik het afraden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
skeebs
Voyager
Opties
het is wat jij zou willen.. Je hebt wat meer controle via de app.. en het maakt je telefoon schoner.. maar ervaren is beter dan naar iemand luisteren op het internet :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: samsung een berichtje sturen? voor mij helpt het, hielp ook goed voor mijn s22 ultra vorig jaar..
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
good guardians is volgens mij niet slecht voor de batterij neem ik aan?? voor mij helpt het met soepelheid of een gekke bug gladstrekken (zoals twitch helpt het wel eens voor mocht ik tegen een probleem aanlopen) geld ook voor andere apps.. maar dat is puur mijn ervaring..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit zijn allemaal dingen die apart een process hebben. Het is misschien leuk om te gebruiken maar je zult er niet meer batterijduur mee krijgen. Als je een S23 serie toestel hebt zal het niet zoveel uitmaken. Bij de S22 en eerdere modellen zou ik het afraden.1687294508046_1687294508035_0.png
skeebs
Voyager
Opties
zodra je de modules installeert dan zie je wel wat het (kan) doen. zelfs bij de s22 ultra vorig jaar zag ik wel een duidelijke verbeterig door gebruik van de app!

maargoed. het is wat het is, voor mij werkt het 😊👍Screenshot_20230620_225848_Good Guardians.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt, het is een persoonlijke keuze. Zonder haal ik 13.5 uur SoT en met maar 12. Ik heb dit uiteraard zorgvuldig getest. Ik moet wel toegeven dat het zeer leuke en interessante dingen toevoegd😁
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Aangezien het S21 is, heb je via Samsung Members-app > Diagnose gecontroleerd of de batterij in orde is? Social media-apps staan ​​bekend als batterijvreters. Kijk eens in dit draadje.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s23-s23-s23-ultra/s23-ultra-battery-life/m-p/7649053#M181...

skeebs
Voyager
Opties
oh jeetje en mag ik vragen waar dat aan lag bij jou (mocht je dat enigsinds opgevallen zijn.)

ik ben echt benieuwd en natuurlijk raadde ik het alleen aan omdat ik wel degelijk verbetering zag met hoeveel langzamer mijn batterij (misschien voor mijn gevoel?) leeg ging.

daarbuiten hou ik van een schone telefoon en vind het super handig zo alles te beheren 😁

(ik heb inderdaad de s23 ultra)