Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 12 problemen.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2021 11:06 PM)
807 Weergaven
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Na de update van Android 12 op mijn s21 ultra  heb ik apps diev vastlopen zoals Facebook en instagram,  de camera app is waardeloos de kwaliteit lijkt wel van een goedkoper toestel. En bij WhatsApp zie ik steeds als ik weg klik en groene vlek. Nu is er al weer 3 ix een kleine update geweest maar niks is verholpen. Ben ik de enige of dit iedereen dit?
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het forum staat er helaas vol mee. Het is wachten op een nieuwe update.

In sommige gevallen helpt een fabrieksherstel ook behoorlijk wat problemen de wereld uit.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SilasSchreef
Journeyman
Opties
Waardeloos is het. Dan heb je een telefoon van 13/1400 en sta je gewoon voor schut dat hij zo slecht werkt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @SilasSchreef, goedemiddag.

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Heb je de app voorkeuren ook al een gereset? Ga naar Instellingen > Apps > 3 puntjes > App-voorkeuren resetten. Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, je krijgt dan ook regelmatig een update hiervoor.

Wij kunnen op afstand ook een keer met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_147vfjg
First Poster
Opties

Mij heeft het volgende geholpen:

Ga naar Instellingen, Ga naar Apps, klik op de drie puntjes rechtsboven, kies App-voorkeuren resetten. Daarna eventueel eerdere keuzes voor meldingen en/of geluiden controleren of herstellen.

Mijn probleem was: geen meldingsgeluiden bij bepaalde apps en geen icoonbadges (wat heel hinderlijk is, want dan zie je niet, of je b.v. mail hebt).