Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ander meldingsgeluid toevoegen dan de standaard geluiden

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2019 09:48 AM)
107256 Weergaven
Miekmiekie
Journeyman
Opties

Hoi,

ik zou graag een ander geluid willen toevoegen op de S10 als meldings geluid voor berichten. Ik ben heel erg gewend aan de oude Temple bell.

Weet iemand hoe je dit kan doen?

Alvast bedankt!🙏

0 Likes
Spring naar oplossing
WesselFreerk
Apprentice
Opties

Bedankt! Het is gelukt!

0 Likes
supermannh90
First Poster
Opties

@Miekmiekie  schreef:

Hoi, heb je hem na het downloaden wel in de map notifications gezet?

Als je iets download staat het eerst in de map downloads. Via mijn bestanden kan je het verplaatsen naar de map notifications.

Succes ermee!

Hoi bedankt alvast maar het is mij gelukt maar niet via notifications met bepaalde handelingen heb ik het geluid in de 30 voor geprogrammeerde sounds verkregen nogmaals bedankt voor de info mvg Hein

0 Likes
Miekmiekie
Journeyman
Opties

:thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

0 Likes
Bar10
First Poster
Opties

Ik wil mijn eigen geluid als alarm in de app klok instellen. Het opgenomen geluid staat in notifications. Maar verder kom ik niet. Weet iemand hoe dat moet?

0 Likes
Miekmiekie
Journeyman
Opties

In de app klok kun je bij het instellen van een alarm kiezen voor het alarmgeluid. Hier moet jouw opgenomen geluid tussen staan

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi! 

Als je in de Klok app bent -> Tik op een alarm, bijvoorbeeld 08:00 -> Alarmgeluid -> Beltoon -> Geef toestemming (machtiging) -> Tik rechtsboven op het plusje (+), hier kun je een keuze maken.

rsz-846676
0 Likes
lindacroonen
First Poster
Opties

hoi, ik heb net de samsung S10+ aangekocht en vind de alarmgeluiden in de app 'klok' vreselijk.

Ik wil graag die van de samsung A5 terug.

Ik heb al de download die hierboven geschreven staat gedaan en ze in de mappen van alarm, ringtones en notifications gezet...maar er veranderd niets.

Ik vind het ook vreemd dat ik de zipmappen niet kan openen vanuit de interne opslag om te zien welke namen van geluiden erin staan...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je het alarm wel aangepast nadat je ze hebt gedownload?

rsz-846676
0 Likes
NicoleBroek
Journeyman
Opties

Ik kan de map notifications nergens vinden?

Ik heb het geluid nu in audio gezet, in ringtones, in music, overal staat het in.

Maar het wordt door Outlook niet als meldingsgeluid gezien.

En als ik de keuzes in Outlook opzoek? Dan krijg ik deze niet gevonden. Waar staan deze? Hoe kom ik daar? Hoe kan ik dit toevoegen, zodat ik het in Outlook kan kiezen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @NicoleBroek,

Is het een idee dat een van mijn collega's op afstand met je meekijkt om de instellingen na te lopen?

Hier lees je hoe je dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676
0 Likes