Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mail app kan niet zoeken

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2024 03:17 PM)
1706 Weergaven
Axyv
Journeyman
Opties
Sinds een paar dagen kan de standaard Samsung mail app op mijn S10+ niet meer zoeken in hotmail. Weet iemand hiervoor de oplossing?
30 Antwoorden
Members_apVwr8i
First Poster
Opties

Hier op de S20FE heb ik hetzelfde probleem, ik schat dat dit ongeveer 2 weken geleden begonnen is. Ik vermoed dat dit een bug is in de app. 

Hopelijk is dit met een volgende update opgelost, het maakt de app onbruikbaar, de outlookapp is een oplossing maar ik werk niet graag met die app.

Axyv
Journeyman
Opties
Beste Samsung, kunnen jullie bevestigen dat jullie dit probleem herkennen? En met een oplossing gaan komen?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Axyv,

Bedankt voor jouw bericht. Dit niet niet intern bekend. Is dit ook zo na het herstarten van jouw S10+ en het opnieuw installeren van de app? Zo ja, dan kan je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Axyv
Journeyman
Opties
Ik heb idd de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat.
Overigens zijn ook alle opgeslagen emailadressen weg. Ik kan niet beoordelen of dit aan outlook of aan de mail app ligt.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Axyv,

Had je hierover ook een foutrapport over ingediend?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Axyv
Journeyman
Opties
Ja, heb ik gedaan
Axyv
Journeyman
Opties
Heb het nu nog een keer gedaan, want het fout rapport was niet aangekomen.
Axyv
Journeyman
Opties
Ik heb nu voor de 3e x een foutrapport gestuurd. Hopelijk lukt het nu om de oorzaak te vinden en op te lossen.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Axyv,

Had je trouwens ook geprobeerd de app opnieuw te installeren via de Galaxy store?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes