Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ander meldingsgeluid toevoegen dan de standaard geluiden

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2019 09:48 AM)
106683 Weergaven
Miekmiekie
Journeyman
Opties

Hoi,

ik zou graag een ander geluid willen toevoegen op de S10 als meldings geluid voor berichten. Ik ben heel erg gewend aan de oude Temple bell.

Weet iemand hoe je dit kan doen?

Alvast bedankt!🙏

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Press
Pioneer
Opties
Oplossing
Miekmiekie
Journeyman
Opties

Hoi, heb je hem na het downloaden wel in de map notifications gezet?

Als je iets download staat het eerst in de map downloads. Via mijn bestanden kan je het verplaatsen naar de map notifications.

Succes ermee!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 Antwoorden
Press
Pioneer
Opties

Ga naar instelingen  dan naar Apps  selctyeer de ap waar je het geluid van wil veranderen.

bijvoorbeeld de app berichten dan  melding (toegestaan) dan algemene melding  (geluid pop up)  aantikken   dan geluid (standaardgeluid melding ) dan kan je uit 30 verschillende geluiden een selecteren.

Dit geld voor alle apps die waar je een melding van kan krijgen.

Succes.

0 Likes
Miekmiekie
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie maar dit is niet wat ik bedoelde. Ik weet hoe je kunt wisselen van geluidje maar ik zou graag een ander geluid willen dan die 30 standaard geluiden.

Weet je misschien hoe dat moet?

Alvast bedankt!

0 Likes
Oplossing
Press
Pioneer
Opties

Klik maar even op de link, daar kan je alle ander  meldings geluiden downloaden

https://androidworld.nl/nieuws/android-8-0-oreo-achtergronden-ringtones-alarmgeluiden/

Succes

Miekmiekie
Journeyman
Opties

Het is gelukt! Ik heb de temple bell in de map notifications gezet en nu doet hij het.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

0 Likes
Press
Pioneer
Opties
Oke fijn dat het is gelukt !
0 Likes
supermannh90
First Poster
Opties

@Miekmiekie  schreef:

Het is gelukt! Ik heb de temple bell in de map notifications gezet en nu doet hij het.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

hoe hebt U dit gedaan om dan het geluid over te zetten voor berichten alvast bedankt.

ik heb reeds mijn geluid kunnen plaatsen in notifications maar verder weet ik niet hoe het nu verder moet

0 Likes
Miekmiekie
Journeyman
Opties

Ga naar instellingen en naar Geluiden en Trillen. Daar kies je voor meldingsgeluid en dan staat je nieuwe geluid er tussen en kan je hem selecteren.

groetjes Miekmiekie

0 Likes
WesselFreerk
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik het heb gedownload staat er niks extra bij

0 Likes
Oplossing
Miekmiekie
Journeyman
Opties

Hoi, heb je hem na het downloaden wel in de map notifications gezet?

Als je iets download staat het eerst in de map downloads. Via mijn bestanden kan je het verplaatsen naar de map notifications.

Succes ermee!