Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Account wijzigen in mijn mobiel

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2023 12:43 PM)
1458 Weergaven
Rozalia1951
Journeyman
Opties

Hallo, ik stap over op een andere provider en heb dus een ander emailadres, ik heb dat al aangepast op internet maar in mijn mobiel blijft het op mijn nog huidige emailadres staan. Dat emailadres vervalt over een half jaar helemaal dus wil graag mijn account met nieuwe email nu al zichtbaar maken maar dat lukt steeds niet,\.

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rozalia1951, goedemiddag.

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Ook ben je natuurlijk van harte welkom bij één van onze service punten, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je mee kijken! Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rozalia1951
Journeyman
Opties

Na veel zelf onderzoeken en uitproberen is het me eindelijk gelukt, heb het samsungaccount zelf op mijn mobiel kunnen aanpassen met een gmail account

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_QjUVYL9,

Bedankt voor jouw bericht. Zie de onderstaande link voor instructies. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3MyqoOb

Met groet,

Ajay 

Community Manager

0 Likes
18 Antwoorden
JustinFissa
Pioneer
Opties
Wat bedoelt u precies met het veranderen van emailadres met een nieuwe provider. Lijkt me namelijk zeer onnodig. In iedergeval is het mogelijk om te doen door naar uw favoriete browser te gaan> uw profiel te drukken> deze te veranderen naar uw gewenste mailadres
0 Likes
Rozalia1951
Journeyman
Opties

mijn samsung account is gekoppeld aan het emailadres van de provider die ik nu heb, online.nl, ik stap over naar een andere provider dus dan vervalt dat emailadres, ik heb nu een gmail-adres, heb op de site van samsung dat aangepast (een ander account dus) en wil dat dan ook aanpassen in mijn mobiel en dat lukt niet, dat lijkt me wel nodig denk ik ivm als dat "oude" emailadres gaat vervallen, denk dat ik nu duidelijker ben

0 Likes
JustinFissa
Pioneer
Opties
Via de 1ste 3 fotos kunt u uw mailadres wijzigen op de website. Dit mailadres krijg je dan ook te zijn bovenaan de instellingen van de telefoonScreenshot_20231026_142957_Opera.jpgScreenshot_20231026_143002_Opera.jpgScreenshot_20231026_143007_Opera.jpg
0 Likes
JustinFissa
Pioneer
Opties

Al gaat het om uw gmail adres doet u dit via de volgende screenshot in de playstore:

Screenshot_20231026_143027_Google Play Store.jpg

0 Likes
Rozalia1951
Journeyman
Opties

ja en dat heb ik al -tig keer gedaan en dan krijg ik een melding dat de accounts niet gekoppeld kunnen worden, dus dat gaat niet lukken, in ieder geval bedankt voor de antwoorden

0 Likes
Rozalia1951
Journeyman
Opties

dit gaat ook niet lukken helaas

0 Likes
Rozalia1951
Journeyman
Opties

ik ben bang ook dat ik dat als ik het account wat gekoppeld is aan mijn online email ik dan niet meer in mijn mobiel kan komen 

0 Likes
Rozalia1951
Journeyman
Opties

ik bedoel als ik dat ga verwijderen ik niet mee in mijn mobiel kan komen

0 Likes
JustinFissa
Pioneer
Opties
Ja wat het probleem hiervan is, is dat je al je gegevens moet opgeven om gebruik te kunnen maken van uw nieuwe mailadres, al uw backups moet u dan eerst migreren naar uw nieuwe mailadres
0 Likes