Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update s6, batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2017 04:51 PM)
33844 Weergaven
Assie-1971
Student
Opties

Voor de samsung S6is er een nieuwe software up date alleen zorgt deze ervoor dat de batterij nu wel erg snel leeg is. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt

Spring naar oplossing
440 Antwoorden
Poort83
First Poster
Opties

dank voor je bericht. Ik ben een stuk terug gegaan met lezen. Maar niet alles. Ik heb jou berichten niet gezien. 

Ik heb de app geinstalleerd. Het is een samsung S9, dus lijkt met sterk dat de accu niet meer goed is..

Kan het ook nog ergens anders aan liggen? Heb je wellicht nog andere tips?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan zit je sowieso in het verkeerde topic, dit gaat over de S6. https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Batterij-van-je-Samsung-tablet-of-smartphone-s...

Controleer met de app in ieder geval de aankomende 2 weken hoeveel je accu capaciteit is. Deze moet niet veel afwijken van het origineel. Bij mij op de Note 8 is die nu na bijna een jaar op 3161 van de 3300 mAh. Dus nog best goed.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
SK1985
Student
Opties

Batterij vervangen van alles geprobeerd probleem blijft bestaan. Probleem is plots ontstaan niet lang na de update in maart/April 2018

0 Likes
SK1985
Student
Opties
Dat je claimt dat 99,6 % van de gebruikers wereldwijd geen problemen ondervinden is niet waar genoeg fora's gelezen in verschillende talen gelezen , tijdens het zoeken naar een oplossing waar allemaal het zelfde probleem word besproken. Heb het idee dat je het probleem aan het marginaliseren bent. Niet cool.
0 Likes
SK1985
Student
Opties

Ik heb de laatste software erop die de oplossing zou moeten bieden voor het battery drain probleem , helaas blijft het probleem bestaan zowel op mijn toestel als die van mijn vrouw. Ik heb een nieuwe batterij mijn vrouw niet maar probleem bestaat bij beide toestellen nog steeds en is tegelijk begonnen ongv. Nu tijdens het typen van dit stuk alweer 3% eraf.

Moedeloos word ik ervan.

0 Likes
Wendy10
Pioneer
Opties

Er  is in dit forum allang bewezen dat dit geen probleem van de batterij is maar dat het met een software update te maken had. Hiervoor is door Samsung ook een fix update ontwikkeld die ook daadwerkelijk de oplossing bood. Helaas is deze update alleen toegankelijk voor de unbranded toestellen. De toestellen waar een provider branding op zit zullen deze update waarschijnlijk nooit krijgen. Of Samsung zou deze update naar de providers moeten doorspelen. Wat zover ik weet niet gebeurt is en de kans dat het gaat gebeuren ook niet zo groot is. Dus dikke pech voor de mensen met een branding. Ik zelf heb het probleem al sinds november vorig jaar. Maar met het toestel instellen op 2g was het nog wekte doen. Echter na de laatste Vodafone update loopt de batterij nog sneller leeg en ook in de 2g stand. Dus echt balen. Het is heel duidelijk het gevolg van de update. Ik hoop heel erg dat Samsung toch de fix update door gaat spelen naar de providers.

0 Likes
riccointruder
Apprentice
Opties

Ik lees van alles over branded toestellen en weet ik wat allemaal. Ik heb al van alles geprobeerd en heb het toestel los gekocht zonder abonnement en er een sim only kaart in zitten maar hetzelfde batterij probleem. Dus het maakt volgens mij niets uit of je nu een toestel via een provider of los toestel hebt met een simkaart o.i.d. Samsung lost het probleem gewoon niet op wat ze zelf hebben veroorzaakt.

0 Likes
FrankV1
First Poster
Opties

Heel raar dat dit probleem nog steeds niet is opgelost.

Ik heb er 5 dagen geleden zelfs een nieuwe batterij in laten zetten in mijn unbranded NLse S6.

De geboden firmware is geïnstalleerd (ruime tijd geleden) en een volledige factory reset uitgevoerd en cache geleegd. Maar desondanks is de accu van de S6 leeg met een uurtje of 4 zonder echt gebruik.

Het is inderdaad een "oplossing" om de data tot 2G te beperken.

Maar dat is niet eens een oplossing te noemen.

Raar ook dat de 2G instelling invloed heeft, ook als je mobiele data uit hebt staan.

Als ik het zo lees, zijn er verder geen opties meer?

Teleurstellend voor zo'n duur toestel.

riccointruder
Apprentice
Opties

Heb het toestel weg gedaan omdat er toch geen oplossing komt. Waardeloze service van Samsung

0 Likes