Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

wachtwoorden in chrome importeren naar samsung pass

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2021 05:46 PM)
2759 Weergaven
Members_6Q8zW1H
First Poster
Opties

Hallo, 

Ik wil gaan overstappen naar samsung internet (vanaf chrome), ik wil alleen graag mijn wachtwoorden meenemen (zonder alles handmatig in te moeten vullen). Weet iemand van een methode waar dit mee kan?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jurriebruh
First Poster
Opties
Het kan!
Je moet naar Google wachtwoorden Manager gaan en daar bij instellingen exporteren doen
En bij Samsung Pass ook naar instellingen en dan importeren selecteer het .csv bestand van je Google wachtwoorden en klaar

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Jabberwock
Navigator
Opties
Dat is voor zover ik weet niet mogelijk. Ik heb ook ooit die overstap gemaakt. Was even werk...maar ben blij dat ik het heb gedaan. Het werkt zoveel fijner, omdat sommige apps gebruik maken van een "eigen browser". Zelfs dan kan Samsung Pass die wachtwoorden invullen.
Oplossing
Jurriebruh
First Poster
Opties
Het kan!
Je moet naar Google wachtwoorden Manager gaan en daar bij instellingen exporteren doen
En bij Samsung Pass ook naar instellingen en dan importeren selecteer het .csv bestand van je Google wachtwoorden en klaar
0 Likes
sannessss
First Poster
Opties
Bij mij staat dat dit niet kan, hij kan het bestand niet openen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes