op 30-05-2025 08:04 AM
Twee dage geleden werd een update op mijn samsung galaxy s21 fe geïnstalleerd. Sinds die tijd kan ik de apps uit office365 niet meer openen. Ook nadat ik de apps heb verwijderd en opnieuw geinstalleerd openen de apps niet.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-06-2025 10:59 AM
Bedankt voor jouw reactie Members_QUC8qxb,
Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Controleer verder of de programma's Batterij instellingen op 'Onbeperkt' staan. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Word ---> Batterij ---> Selecteer 'Onbeperkt'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
op 01-06-2025 12:58 PM
op 02-06-2025 10:35 AM
Dank voor je reactie. Werkt bij mij helaas niet.
op 04-06-2025 10:59 AM
Bedankt voor jouw reactie Members_QUC8qxb,
Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Controleer verder of de programma's Batterij instellingen op 'Onbeperkt' staan. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Word ---> Batterij ---> Selecteer 'Onbeperkt'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay