Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Voorvertoning whatsapp berichten

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2023 09:43 AM)
9937 Weergaven
Pauwer
Apprentice
Opties
Vorige week m'n samsung A22 5G laten repareren en nu krijg ik mijn whatsapp berichten niet meer als voorvertoning te zien.
Ik zou graag een kort bericht en afzender willen zien als scherm nog vergrendeld is, nu zie ik alleen icoontje. 
Hoe kan ik dit oplossen? Meldingen staat naar mijn idee overal aan.. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mippie
Explorer
Opties
Mischien dan in de instellingen van je toestel onder notifications en dan onder lock screen notifications? Hier zit een soortgelijke instelling.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Mippie
Explorer
Opties
Houd het icoon van WhatsApp even ingedrukt op je home scherm tot er een menu verschijnt, klik rechtsboven in dat menu op de i om naar de app info te gaan. Daar heb je ook een optie voor notificaties, waaronder aparte instellingen zitten voor wat voor notificatie de app op het vergrendelscherm moet laten zien.

Waarschijnlijk staat deze nu zo ingesteld dat hij de inhoud van de notificatie verbergt op het vergrendelscherm, in het genoemde menu kun je dat aanpassen.
Pauwer
Apprentice
Opties
Bedankt, maar helaas werkt dat ook niet. Ook daar staat meldingen aan/toegestaan
0 Likes
Oplossing
Mippie
Explorer
Opties
Mischien dan in de instellingen van je toestel onder notifications en dan onder lock screen notifications? Hier zit een soortgelijke instelling.
Pauwer
Apprentice
Opties
Gelukt! Dankjewel 🤗
cheverines
First Poster
Opties
Beste pauwer wat zit dat notificatievergrendelscherm?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @cheverines, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En wat wil je precies instellen of wijzigen? 

Als je gaat naar Instellingen > Meldingen >? Meldingen vergrendelscherm, hier kan je aanpassing doen voor de Meldingen op het vergrendelscherm 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes