Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderde foto's komen terug in galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2025 04:26 PM)
1901 Weergaven
louiseanna_
Explorer
Opties
Hallo,

Al sinds een jaar komen er ineens specifieke foto's terug op de dag van vandaag. Ik verwijder ze elke keer en na 6 dagen komen ze weer terug alsof ze die dag zijn gemaakt of verstuurd. 

Een aantal zijn via WhatsApp naar mij verstuurd en 1 foto had ik zelf gemaakt.

Dit probleem kreeg ik bij de s23 en heb dit probleem nog steeds bij de s25 ultra. 

Heb hier eerder voor al op internet gezocht wat ik kon doen en die stappen ook gevolgd zoals synchronisatie uitzetten, direct definitief verwijderen etc. Maar tot nu toe heeft het nog niet geholpen.

Hopelijk kan iemand mij alsnog een oplossing geven het is namelijk nogal frustrerend😬

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het om de 6 dagen is dan moet het toch iets qua synchronisatie zijn.

Ik weet dat je het al hebt bevestigd maar controleer dit nogmaals, bij galerij rechtsonder 3 streepjes > instellingen.

Staat dit echt uitgeschakeld?

Verwijder de app Google Foto's eens als je die hebt. Je kan het altijd na 6 dagen weer installeren.1743233384901.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Annemijn-2025
Explorer
Opties
Ben heel benieuwd naar de oplossing, want ik heb dit ook. Dit begon op mijn A52S en nu ook bij dit toestel...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je ze van de telefoon verwijderd en ze komen terug dan worden ze duidelijk via synchronisatie met de cloud weer teruggezet. Google foto's, Onedrive ect ect? Dat is aan jou om te weten welke je gebruikt.
louiseanna_
Explorer
Opties
Hallo, bij beide staat synchronisatie al uit zoals ik in mijn bericht al had aangegeven. Dus dat is het helaas niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar er wordt wel ergens mee gesynchroniseerd waarschijnlijk. Als je iets verwijderd en het komt terug dan is dat de enige mogelijkheid. Wat heb je allemaal voor backup apps / cloud apps of accounts erop staan?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou beginnen met de prullenbak van je galerij en van Google foto's, even legen.

Daarna zou ik kijken of sommige van deze foto's niet ook in je whatsapp folder bestaan.

Open de mijn bestanden app en dan interne opslag en typ in het zoekveld: com.whatsapp > dan whatsapp > media folder. Hierin staan alle foto's die je ooit hebt verzonden en ontvangen. Het kan een idee zijn om deze map op een ander apparaat op te slaan of verwijderen.
louiseanna_
Explorer
Opties
Alleen google foto's en one drive. Ik zal uw andere tips nog even proberen.
louiseanna_
Explorer
Opties
Mocht het opgelost zijn laat ik het u weten!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je gekeken bij instellingen telefoon > accounts en backup? Bij accounts beheren kun je kijken of je nog meer accounts hebt voor bepaalde backup apps. En dat hele menu zit vol opties, misschien zit er toch iets tussen wat je over het hoofd heb gezien. Het zou ook nog een bug kunnen zijn. Hoevaak komen deze Verwijderde foto's terug? Je zou om te testen Onedrive en andere cloud apps kunnen verwijderen, kijken of het dan nog steeds gebeurd, dan komen we tenminste een stap dichterbij een oplossing.
louiseanna_
Explorer
Opties
Ze komen elke 6 dagen terug. Alsof het nieuwe foto's zijn. Bij geen enkel account wordt er met de galerij gesynchroniseerd. Wel stonden ze in mijn bestanden nog in de WhatsApp folder. Die heb ik nu verwijderd.

Ik zal onedrive en google foto's nog even verwijderen en dan zal ik dus over 6 dagen zien of het is opgelost.

Aanvulling: Ik zie nu dat ik onedrive niet volledig kan verwijderen. Alleen uitschakelen. Is dit ook voldoende?
0 Likes