op 08-04-2023 05:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dear support,
I forgot the pattern for my Secure Folder. I have entered two times incorrect pattern but did not get a option that says "forgot password?" so I can reset with samsung login. The folder is actually empty. I want to delete the Secure Folder without password and setup a new one. Can you please help me?

op 11-04-2023 03:36 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Members_YMFqYRc,
Once you use the Secure Folder, you can only make it disappear and not delete it. The only thing you could do is a Factory Reset without the full back up.
Will you let me know if it works?
Kind regards,
Daphne
op 13-07-2024 04:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik maak gebruik van de app "Secure Folder" van Samsung (dus niet via Files). De bestanden, die ik in de veilige folder heb geplaatst kan ik niet "herstellen" naar de oorspronkelijke map in mijn Galerij. Wie heeft de oplossing (graag voor meerdere bestanden tegelijk). Alvast bedankt.
op 18-07-2024 10:07 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Vughtse Henkie,
Bedankt voor jouw bericht. Via welke App open je de foto? Bij mij is dat Gallerij. Ik open dan de Gallerij app in Veilige map, selecteer de afbeelding(en) uit het menu en klik dan vervolgens op de 3 puntjes. Ik krijg dan een menu met o.a. de keuze ' Verplaatsen uit Veilige map'. Laat weten of het zo lukt.
Met groet,
Ajay