Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google play store

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2023 11:34 AM)
715 Weergaven
xLindax87
Pioneer
Opties
Hoi allemaal!

Ik heb altijd mijn aankopen gedaan via Ideal. Maar nu krijg ik steeds transactie geweigerd (staat voldoende op mijn rekening en heb saldo op mijn google staan) is er iemand die mij hiermee kan helpen want met google kom ik geen stap verder! 
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Krijg je ook een foutcode? Wat ik even zou proberen is gaan naar Instellingen > apps > Google play store en Google Play Services en bij beide opslag > Gegevens wissen en daarna je toestel herstarten. Ik hoor graag of dit werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
xLindax87
Pioneer
Opties
Geen foutcode, heb alles verwijderd bij gegevens en opnieuw opgestart. Ook heb ik even een andere gekocht en daar deed hij het wel via mijn saldo kaart. Misschien ligt het aan wat is wou kopen🙈. Bedankt!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja dat zou zeker kunnen zijn. Als het ergens anders wel werkt dan zal die app in de store waarschijnlijk een probleem hebben.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marwan1993
Pioneer
Opties
Het kan verschillende redenen hebben waarom je transacties geweigerd worden. Hier zijn enkele mogelijke oplossingen:

Controleer of je bankpas nog geldig is. Als de vervaldatum verstreken is, moet je een nieuwe pas aanvragen bij je bank.

Controleer of er geen limiet is voor je bankrekening. Soms hebben banken een limiet voor dagelijkse transacties of transacties van een bepaald bedrag. Neem contact op met je bank om te controleren of dit het geval is.

Controleer of je voldoende saldo hebt op je bankrekening en/of Google-account om de aankoop te voltooien.

Controleer of je geen beveiligingssoftware of VPN gebruikt die de transactie kan blokkeren.

Probeer de aankoop op een ander apparaat of met een andere internetverbinding te doen.

Als geen van deze oplossingen werkt, neem dan contact op met de klantenservice van je bank of Google om te zien of zij je verder kunnen helpen.

0 Likes