08-06-2023 01:32 PM - bewerkt 08-06-2023 01:39 PM
goedemiddag herren,
ik heb een gigantisch probleem.heb ticket voor de voetbal wedstrijd gekocht via Viagogo
https://my.viagogo.nl/secure/myaccount/CustomerSupport/MyPurchases
die ticket heb ik op mijn oude telefoon samsung A20 via deze app geinstaleerd https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uefa.blockchain.android.ticket&hl=nl&gl=US
dat ging prima
daarna heb ik de nieuw telefoon samsung A34 aangeschaaft,alles netjes overgezet van de oude A20 naar de nieuwe A34..
jammer genoeg is de ticket niet meer te zien in mijn nieuwe A34 omdat ik blijkbaar de app UEFA Mobile Tickets op de A20 niet heb uitgelogd.nu krijg ik op beide telefoons te zien:
''U bent aangemeld op een andere telefoon''
en
:''aanmelden niet mogelijk. u gebruikt deze app al op een andere telefoon ...''
en nu krijg ik geen optie meer ''log uit'' op de beide telefoons
heb met zowel uefa als met viagogo contact opgenomen.uefa zegt(staandard antwoord als je niet bij hun koopt) :''Houd er rekening mee dat ticketingwebsites van derden en secundaire ticketingplatforms niet bevoegd zijn om tickets te verkopen voor de UEFA Nations League Finals 2023. Tickets die op dergelijke sites zijn gekocht, zijn ongeldig onder de algemene voorwaarden van de UEFA Nations League Finals 2023 TICKETING EN GEVEN GEEN TOEGANG TOT HET STADION. Daarom raadt de UEFA fans ten zeerste af om tickets te kopen via dergelijke websites.
Aangezien de tickets niet bij de UEFA zijn gekocht, kunnen we u niet helpen met het probleem dat u ondervindt met de mobiele tickets-app.''
en bij Viagogo krijg ik geen antwoord.heb gebeld,bericht gestuurd.geen antwoord
ik weet het niet wie nu medeverantwoordelijk is behalve mijzelf.
want de app is van de Uefa zelf,en ticket betaald aan viagogo
wie van 2 moet weer voor zorgen dat ik bij deze app kan uitloggen?
kan iemand mij hierbij helpen?
alvast bedankt
mvg,
Lugano
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-06-2023 01:39 PM
op 08-06-2023 01:39 PM
08-06-2023 01:50 PM - bewerkt 08-06-2023 02:04 PM
hoi Patrick,
ik heb dit al zo vaak gedaan.en het blijft zelfde
1.
2.
3.
je denkt dat ik bij viagogo moet zijn en niet bij de Uefa?
op 08-06-2023 01:53 PM
08-06-2023 02:00 PM - bewerkt 08-06-2023 02:07 PM
nu weet ik het genoeg.ik ben namelijk bij de winkel Samsung ook geweest,en medewerker deed van alles om te helpen.hij wist ook niet precies hoe het zit.hij heeft zelfs naar de hoofdkantoor van Uefa in Zwitserland gebeld.kreeg niemand aan de lijn,wie weet of hun nr uberhaupt klopt..
dus wat het op mijn latste kopie staat ''neem contact op met onze klantenservice'' bedoelen ze met de klantenservice van ''Viagogo'' ?
stel je voor dat ik mij account bij de Viagogo verwijder zou die app Uefa ticket mobile ook vanzelf verwijderen,en of ik hem (de app)weer opnieuw zou kunnen installeren?probleem is ook denk ik dat mijn mob nr vast staat ?
op 08-06-2023 04:05 PM
08-06-2023 04:48 PM - bewerkt 08-06-2023 04:51 PM
dat wilde ik ook doen..alleen,als ik betaal(en dan moet als eerst gebeuren) ben ik bang voor dat ik weer dit Uefa Mobile tickets app moet installeren,terwijl ik nu aan hem vastzit.kan hem niet losmaken
iedere keer als ik hem weghaal van de telefoon en opnieuw installeer krijg ik te zien Aanmelden
ik zit eigenlijk vast in het systeem(van dit app) ,en die moest eerst uitgelogd worden voordat ik pas opnieuw kan beginnen
alleen zo kom je stadion binnen:via ticket app ,en via bluetooth aan de ingang vd stadion
ben bang voor dat ik weer dezelfde app krijg met :''U bent aangemeld op een andere telefoon''