Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon opnieuw toevoegen in "Zoek mijn mobiel & Ontgrendelen op afstand"

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2020 12:44 PM)
1549 Weergaven
Toets
Navigator
Opties

Hallo,

Enkele dagen geleden heb ik mijn mijn S10+ verwijderd bij "Zoek mijn mobiel" op de website "find my mobile" van Samsung. Ik heb dit gedaan in de veronderstelling dat ik mijn toestel weer kon toevoegen nadat ik op mijn toestel verwoede pogingen deed om "ontgrendelen op afstand" aan te zetten. Met de gedachte dat als ik opnieuw inlogde het probleem verholpen zou kunnen zijn... Niet dus.

Sterker nog ik kan mijn mobiel schijnbaar niet meer toevoegen aan de "find my mobile" zonder dat ik hiervoor mijn telefoon reset naar fabrieksinstellingen? Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

Wilde ik "Ontgrendelen op afstand" aanzetten dan werd/wordt mij gevraagd het huidig wachtwoord in te voeren. Ik neem aan dat dit mijn Samsungaccount ww is maar dan krijg ik steeds "probeer het opieuw". Een potje puinhoop dus!

Graag jullie advies!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Toets
Navigator
Opties
@MartijnK
Hoi Martijn,

Ik heb het probleem opgelost. Het wachtwoord dat gevraagd wordt als je de optie "Ontgrendelen op afstand" wilt activeren moet het wachtwoord van de telefoon zijn en niet dát van je Samsung account. 😬
Bedankt voor het meedenken!

Groet
Toets

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Toets, goedemiddag.

Is het je inmiddels nog gelukt om ontgrendelen op afstand weer te activeren en in te loggen in je account?

Voor meer informatie omtrent jouw Samsung account, kijk dan hier: https://bit.ly/2dlyRYU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Toets
Navigator
Opties
@martijn goedenavond,
Ontgrendelen op afstand kan ik nog steeds niet gebruiken voor mijn telefoon hoewel ik wel gewoon in mijn Samsung account ben ingelogd. Overigens geldt dit ook voor mijn tablet, die is ook gewoon ingelogd op mijn Samsung account maar heeft ook een dezelfde melding als ik mijn Samsung password invoer. Enige wat ik nog kan bedenken: is het wachtwoord dat gevraagd wordt als je ontgrendelen op afstand wilt activeren soms een ander wachtwoord? Ik ben er steeds vanuit gegaan dat dit hetzelfde is als die van mijn Samsung account. In dat geval zou ik het moeten kunnen resetten maar daar vind ik geen optie voor.
Aangezien ik al mijn apparaten ook bij Google vinden heb ondergebracht en dat geen probleem oplevert probeer ik me er niet al te druk om te maken maar irritant is het wel 😉

Groeten
Toets
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Toets, goedemiddag.

Kun je wel inloggen op https://bit.ly/1SSFl9b? Hoe gaat het inloggen op onze hoofdpagina?

Is dit hetzelfde account als staat bij: Instellingen > Biometrie en beveiliging > Zoek mijn mobiel?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Toets
Navigator
Opties
Hoi @MartijnK,

inloggen op https://bit.ly/1SSFl9b? gaat zonder problemen.

"Is dit hetzelfde account als staat bij: Instellingen > Biometrie en beveiliging > Zoek mijn mobiel?" Dat neem ik aan van wel hoewel er bij mij staat: https://findmymobile.samsung.com
als ik daarop klik kom ik in dezelfde omgeving.

Groet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Toets

Heb je hier ook de optie om dit in te schakelen? 

Onder de knop van de link staat het Samsung account waarmee deze is aangemeld.

Dit is hoe het er op mijn telefoon en in de browser er uit ziet: 

Biometrie en beveiliging - Find My Mobile Webbrowser.JPGBiometrie en beveiliging - Find My Mobile.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Toets
Navigator
Opties
@MartijnK
Hoi Martijn,

Ik heb het probleem opgelost. Het wachtwoord dat gevraagd wordt als je de optie "Ontgrendelen op afstand" wilt activeren moet het wachtwoord van de telefoon zijn en niet dát van je Samsung account. 😬
Bedankt voor het meedenken!

Groet
Toets
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is gelukt en bedankt voor het delen 👍

rsz-846676
0 Likes
Zomaarweer
First Poster
Opties

Ik geloof jammer genoeg niet dat ik uit mijn komende vraag zal gaan komen Het is me jammer genoeg menige maal overkomen dat een telefoon van mijn is ontnomen dus een Samsung apparaat al had ik die vergrendeld op een één of andere manier heeft die persoon het weten ontgrendelen en desondanks dat ik meningen toestellen bij het Samsung programma heb toegevoegd kan hij letterlijk niks traceren terwijl het programma eigenlijk aangeeft...... uw telefoon gestolen of kwijt kan je hem ten aller tijden traceren en gegevens verwijderen ook als hij offline is...... Dus mijn vraag is hoe kan ik bij die telefoon en hemelsnaam en loggen Ik heb dus Alle benodigde gegevens zoals het IMEI nummer productnummer enzovoort maar als hij vraagt wanneer dat ik hem heb aangeschaft Ja dat weet ik dus echt niet meer Nou ik hoop dat ik hier advies en kan krijgen hoe dat ik hem wel echt kan traceren. Want er gebeuren toch echt heel veel vreemde en nare dingen om de foto's toe te lichten foto één dat is normaal één van de echt Oh zo vele bestellingen die zijn gedaan en ook geleverd zijn en daar wacht ik wel van een kennis gesteld Het ligt eraan welke maatschappij maar dat betreft UPS die geeft over het algemeen een zo duidelijk mogelijk overzicht waar een bestelling is geleverd en geeft ook de naam aan wie dat hem heeft ontvangen en dat is ten allen tijden Ralf of Elena foto twee kan ik nu heel even nu niet zien wat dat ik daarmee bedoelde foto dat is dus een overzicht van mijn rekeningnummer en ja ik heb echt de SNS rekening en heb er toen €100 op bij geschreven toen ik nog een half uur later thuis kwam en kijk ik op mijn laptop scherm en ziet u hetzelfde als dat ik zie dat hij €100 er heel degelijk bijgeschreven staat maar de uitgave geschiedenis van die periode daar kom ik letterlijk nog niet een heel klein beetje bij in de buurt omdat te hebben gespendeerd foto 4 Ik heb zeer kort geleden dit toestel gekocht en daar geeft hij aan waar dat ik ben geweest Nou dat komt dus ook letterlijk totaal niet over een met waar ik werkelijk wel ben geweest Mocht u zoiets hebben van wat doe je aangifte Nou de politie ziet dit niet bepaald als een urgent iets want die hebben het schijnbaar veel te druk Ik denk dat hij het net iets minder druk zou hebben als het over zijn eigen gegevens zou gaan dus ik zou het niet anders als waarderen om hier een reactie op te kunnen krijgen waardat ik echt iets mee kan want de pest is dat ik behoorlijk wat gegevens ben vergeten and They are you Haven's update toestel stond Met vriendelijke groet afzender Marcello Oh en ik zal ook proberen op het programma in te loggen maar dat je naar iemand hebt verstuurd die ook advies vroeg wie weet kan ik daar iets of wat dan ook mee verder komen alvast en zo goed mogelijke avond1723645001666.jpg1723645002267.jpg

0 Likes
Zomaarweer
First Poster
Opties
Even tussendoor Zoals ik net zei zou ik dus op dat programma klikken en ging hij rechtstreeks op dat programma zonder Wat dan maar ook van gegevens in te voeren en gaf hij dus een locatie aan met een Stippel lijm naar een andere locatie waar ik wederom niet ben geweest en zonder dat ik uitlogden deed hij dat gewoon uit zijn eigen Ik hoop dat je hier door begrijpt wat mijn onrust is
0 Likes