Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Issues nog update One UI 7

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2025 07:33 PM)
448 Weergaven
Grover007
First Poster
Opties

Had ik of misschien nog steeds na de one ui7 update. Foto's die vorig jaar waren verwijderd uit prullebak galerij kwamen er 5 van terug. Vandaag stonden er ineens 2 verwijderde apps terug op mijn telefoon. Overigens na de update waren er vele instelling veranderd en mijn pictogrammen deden het niet meer. Het zou fijn zijn om de batterij een optie te geven om het terug te veranderen naar hoe het was en niet zomaar iets verzinnen waar ik in ieder geval het niet mee eens ben. Want nu is het een capsule vorm en geen batterij vorm en ook het % icoontje is niet meer te zien, wat ik beter vond dan nu. Ook zoekbalk beneden, waarom?! Alle zoekbalken op internet staan 9 van 10 keer boven aan pagina. Zou fijn zijn als het als optie word geïnstalleerd, zodat IK kan kiezen wat IK wil en niet samsung zelf,tis immers MIJN telefoon....Wil samsung dingen veranderen, prima, maar ga niet de optie die er waren verwijderen omdat samsung dat beter vind na onderzoek. En wat is dat met die pen, geen bluetooth omdat 1% het maar gebruikte?! Ik gebruik niet alle opties op de telefoon,moeten die dan ook maar weg, echt raar gedoe. Het was goed zoals het was, waarom veranderen?!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Grover007,

Bedankt voor jouw feedback over de One UI 7 update. We waarderen jouw mening. Ik help je met plezier! Stonden de verwijderde foto's en apps misschien nog in jouw laatste back-up?

Over de rest raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Jouw feedback hierover is dan intern bij ons bekend. . Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Het komt dan bij de juiste afdeling terecht. Je kan mij gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Grover007,

Bedankt voor jouw feedback over de One UI 7 update. We waarderen jouw mening. Ik help je met plezier! Stonden de verwijderde foto's en apps misschien nog in jouw laatste back-up?

Over de rest raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Jouw feedback hierover is dan intern bij ons bekend. . Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Het komt dan bij de juiste afdeling terecht. Je kan mij gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes