Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe apps en updates worden niet geïnstalleerd Play Store

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2024 11:43 AM)
1730 Weergaven
Frank1174
Pioneer
Opties
Hallo, ik kan na de laatste systeem update Android 14, Versie One UI 6.1, geen apps meer installeren (geen nieuwe apps, geen updates van reeds geïnstalleerde apps). De melding in Playstore is " kan niet installeren". 
Inmiddels alle acties uit het stappenplan doorlopen https://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/downloadproblemen-oplossen-in-de-google-play-store.... Maar het probleem blijft. 
Voordat ik een factory reset doe: zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? Nog andere tips?

Groet
Frank 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Frank1174
Pioneer
Opties
Probleem zelf opgelost door de App-beveiliging "Autom. Scannen bij updaten apps" uit te zetten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ga eens naar instellingen > apps > zoek zowel Google Play services en Google Play Store. Ga bij beide naar opslag > gegevens wissen. Werkt het hierna?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Frank1174
Pioneer
Opties
Ja dat had ik gedaan, helaas zonder resultaat
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je ook al via instellingen > accounts en backup > Accounts beheren je Google account verwijderd > toestel herstart en dan weer toevoegen en testen?
Frank1174
Pioneer
Opties
Jep, ook al gedaan
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zul je via recovery het cachegeheugen van de telefoon moeten wissen en kijken hoe het daarna gaat.
Frank1174
Pioneer
Opties
Zojuist gedaan, maar kan nog steeds geen apps updaten
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel bizar dat het nog steeds niet werkt. Ik zou een foutrapport indienen via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten.

Je kunt of op een volgende update wachten of een fabrieksherstel doen. Die keuze is aan jou.
Frank1174
Pioneer
Opties
Ik ga in elk geval een foutrapport indienen. Bedankt!
Joost88
Explorer
Opties
Ik kan uit ervaring vertellen dat een fabrieksherstel het probleem ook niet oplost. Ik heb ondertussen ook mijn foutrapporten verstuurd.