Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe apps en updates worden niet geïnstalleerd Play Store

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2024 11:43 AM)
1767 Weergaven
Frank1174
Pioneer
Opties
Hallo, ik kan na de laatste systeem update Android 14, Versie One UI 6.1, geen apps meer installeren (geen nieuwe apps, geen updates van reeds geïnstalleerde apps). De melding in Playstore is " kan niet installeren". 
Inmiddels alle acties uit het stappenplan doorlopen https://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/downloadproblemen-oplossen-in-de-google-play-store.... Maar het probleem blijft. 
Voordat ik een factory reset doe: zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? Nog andere tips?

Groet
Frank 
0 Likes
Spring naar oplossing
24 Antwoorden
Frank1174
Pioneer
Opties
Ook niet als je de cache en opgeslagen gegevens van Downloadbeheer en Playstore leegt?
0 Likes
RoHaf
Explorer
Opties
Deze oplossing werkt inderdaad, ik had hetzelfde probleem.
Hopelijk gaat Samsung hier snel iets aan doen.
0 Likes
Members_Aa5ANU1
First Poster
Opties

Hallo Frank,

Ik heb momenteel, denk ik, precies hetzelfde probleem. Bij alle apps krijg ik een foutmelding en kan deze niet meer update.

Ik heb weinig verstand van telefoons. Kan jij me vertellen of je probleem is opgelost en mogelijk hoe je dit hebt bereikt?

0 Likes
Members_Aa5ANU1
First Poster
Opties

Waar kan ik deze instelling vinden?

0 Likes
Frank1174
Pioneer
Opties
Hoi,

Probleem zelf opgelost door de App-beveiliging "Autom. Scannen bij updaten apps" uit te zetten. Dat moet natuurlijk wel werken, dus hopelijk kan het obv het foutrapport structureel worden opgelost
0 Likes