Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Cloud

(Onderwerp aangemaakt op: 13-06-2023 07:29 PM)
384 Weergaven
Alexandraas
Explorer
Opties

image

Hallo allemaal,

Vanavond kreeg ik deze notificatie. Maar ik zie nergens een optie waar je akkoord kan selecteren. Ik had nog wel een melding over dat je niet meer documenten en muziek kan back-uppen, zal dat het zijn? 
0 Likes
5 Antwoorden
Alexandraas
Explorer
Opties
.Screenshot_20230613_195359_Samsung Cloud.jpg
0 Likes
Alexandraas
Explorer
Opties
A vandaar. Bedankt voor je antwoord.
0 Likes
scarie
Journeyman
Opties
Ik heb dat ook gehad maar ik negeerde dat me telefoon viel uit baterijen waren leeg toen ik thuis kwam ging ik het opladen aanzetten poef alles is weg zelfde met me hotmail account ij dacht he weer uit gezet aan gezet kon me hotmail account niet meer in nieuwe wachtwoord maken foto's video weg ben alles letterlijk kwijt hotmail ook alleen berichten van 2016 over de nieuwe weg ik krijg constant spam berichten
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemiddag @scarie ,

Goed dat je hier een bericht over achterlaat. Het klinkt hier alsof er meer met jouw telefoon aan de hand is dan alleen een melding van de Samsung Cloud. Gaat jouw telefoon nog wel aan en lukt het jou om bij jouw accounts in te loggen? Als je de optie om een back-up te maken met de Samsung Cloud aan had staan, dan kan je mogelijk wat gegevens op die manier terug op jouw telefoon zetten. Dit doe je door naar "Instellingen > Samsung account > Samsung Cloud" te gaan en hier de optie "Gegevens herstellen" te selecteren. Laat het vooral even weten of dit heeft geholpen.

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes
scarie
Journeyman
Opties
Ja daar geef ik antwoord op je vraag en ja samsung cloud staat aan ik vermoed de locatie waar ik woon en ga daar ze me telefoon proberen te hacken met al die spam bericht in me hotmail
0 Likes