Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbinding met oortjes valt weg bij Spotify of SoundCloud

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2023 10:32 AM)
999 Weergaven
marklenaerts
Journeyman
Opties
Eerder had ik problemen met steeds uitvallen van Spotify of Soundcloud, wanneer verbonden met JBL oortjes of Boombox. Dit toen opgelost door de cache van Bluetooth te legen. Nu weer zelfde probleem. Maar de Bluetooth app lijkt geblokkeerd, ik kan daar niet stoppen of cache legen. Hoe dit op te lossen?
Ik heb een Samsung S21.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
marklenaerts
Journeyman
Opties
Hoi Marijn. Het lijkt nu weer te werken. Heb de cache van de muziek appstore ook geleegd. Het enige dat niet is gelukt, is het legen van cache van de Bluetooth app. Dat lukte voorheen wel en bood dan direct de oplossing. Nu lijkt het legen geblokkeerd. Kun je aangeven hoe ik dat kan doen?
Alvast bedankt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Probeer even de netwerkinstellingen resetten. Dat kan via Algemeen Beheer, Resetten, Netwerkinstellingen resetten. Let wel op dat al je wifi wachtwoorden gereset worden!
marklenaerts
Journeyman
Opties
Dank voor de snelle reactie, deze oplossing ga ik uitproberen. Weet jij ook hoe ik de cache van de Bluetooth weer kan legen (en waarom dat nu ineens geblokkeerd lijkt te zijn)?
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat kan ik je niet zeggen, ik kan het bij mij ook niet wissen. Van de 3 apps met Bluetooth in de naam, kan ik alleen bij Bluetooth agent het cache en de opslag wissen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marklenaerts, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tip van @S25-Watch7? Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Heb je ook het cache geheugen geleegd van de muziek-apps zelf? Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > Spotify/SoundCloud > Opslag > Cache legen.

Houd jeons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
marklenaerts
Journeyman
Opties
Hoi Marijn. Het lijkt nu weer te werken. Heb de cache van de muziek appstore ook geleegd. Het enige dat niet is gelukt, is het legen van cache van de Bluetooth app. Dat lukte voorheen wel en bood dan direct de oplossing. Nu lijkt het legen geblokkeerd. Kun je aangeven hoe ik dat kan doen?
Alvast bedankt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het legen van het cachegeheugen van een Bluetooth app zegt mij ook niets. Via het resetten van netwerkinstellingen worden ook de bluetooth instellingen gewist.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes