op 08-11-2023 06:52 PM
Beste Community leden,
Sinds een paar dagen kan ik de berichten niet meer openen in de e-mailprogramma's op mijn smartphone Galaxy A7 (2018) modelnummer SM-A750FN/DS. Zowel in het programma email noch Gmail kan ik de ontvangen berichten openen. Ik krijg de berichten binnen, maar als ik op een bericht klik om de inhoud te lezen dan blijf het programma zoeken en er gebeurt verder niets.
Met vriendelijke groeten,
J. Coosemans
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-11-2023 10:16 AM
Beste Community leden,
Mijn probleem is opgelost. Ik kan terug de berichten openen in zowel email als Gmail. Eerst had ik via "Instellingen Apps Gegevens" mijn gegevens gewist. Toen daarmee het probleem niet leek opgelost, heb ik email verwijderd (op dat moment werkte Gmail terug)en heb ik email terug geïnstalleerd. Vervolgens heb ik de instellingen voor email verkeer handmatig ingesteld. Ik kreeg contact met de server van de provider, en alles werkte terug normaal. Al weet ik nog altijd niet wat de oorzaak van het probleem was.
JCoosemans
op 09-11-2023 10:16 AM
Beste Community leden,
Mijn probleem is opgelost. Ik kan terug de berichten openen in zowel email als Gmail. Eerst had ik via "Instellingen Apps Gegevens" mijn gegevens gewist. Toen daarmee het probleem niet leek opgelost, heb ik email verwijderd (op dat moment werkte Gmail terug)en heb ik email terug geïnstalleerd. Vervolgens heb ik de instellingen voor email verkeer handmatig ingesteld. Ik kreeg contact met de server van de provider, en alles werkte terug normaal. Al weet ik nog altijd niet wat de oorzaak van het probleem was.
JCoosemans
op 15-11-2023 06:06 PM
op 16-11-2023 03:06 PM
Hi @Coosemans, goedemiddag.
Misschien een wat domme vraag maar staat het juiste account ook ingesteld in de e-mail-app? Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen.
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3f8MWUL
Groeten,
Martijn