op 28-12-2024 06:03 PM
Beste
Ik heb mijn account aangemaakt met een Gmail-e-mail, maar ik heb geen toegang meer tot die e-mail. Wanneer ik bepaalde informatie in mijn profiel op mijn Samsung-account probeer te wijzigen, wordt er een code naar die e-mail gestuurd, maar zoals ik al eerder zei, heb ik dat gedaan. geen toegang meer tot die Gmail. Is er een manier om mijn gegevens aan te passen, zodat de code niet naar die e-mail wordt verzonden? Ik ontvang ook geen verificatiecode op mijn mobiele telefoonnummer.
Groetjes
Martin
Opgelost! Ga naar oplossing.
07-01-2025 10:31 AM - bewerkt 13-01-2025 08:49 AM
Hallo @Mage1905,
Bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad zuur wanneer je voor verificatie niet meer bij jouw e-mail kan. In jouw Samsung account kan je jouw e-mailadres wijziging zonder dat je eerst een verivicatie e-mail krijgt. Klik op de onderstaande link en ga Profiel ---> Beheer Samsung Account ---> Klik op de '>' icoon rechts van jouw e-mailadres ---> Hier kan je jouw nieuwe e-mailadres opgeven.
Je kan ons gerust een bericht sturen met of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
07-01-2025 10:31 AM - bewerkt 13-01-2025 08:49 AM
Hallo @Mage1905,
Bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad zuur wanneer je voor verificatie niet meer bij jouw e-mail kan. In jouw Samsung account kan je jouw e-mailadres wijziging zonder dat je eerst een verivicatie e-mail krijgt. Klik op de onderstaande link en ga Profiel ---> Beheer Samsung Account ---> Klik op de '>' icoon rechts van jouw e-mailadres ---> Hier kan je jouw nieuwe e-mailadres opgeven.
Je kan ons gerust een bericht sturen met of het is gelukt.
Met groet,
Ajay