Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda app functioneert totaal niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2024 07:47 PM)
342 Weergaven
Members_21dyxRJ
First Poster
Opties

Sinds kort heb ik heel veel dubbele agenda's die de app zelf aanmaakt. De app zet uit zichzelf agenda's die ik niet wil zien aan in de weergave. En sinds deze week kan ik ook geen herhalende afspraken en waarschuwingen instellen want dan crasht de app. Ik heb een Samsung S21 Ultra. Wie kan mij helpen met deze problemen?

Screenshot_20240220_204551_Calendar.jpg

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_21dyxRJ,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en bij welke account van je agenda gebeurt dit?  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
voer9
Explorer
Opties
Bij mij is dat ook
0 Likes
Members_21dyxRJ
First Poster
Opties

Yes telefoon is helemaal up to date en het gebeurt bij al mijn agenda accounts hotmail, Gmail maakt geen verschil 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_21dyxRJ,

Wellicht pakt het een synchronisatie dubbel. Had je al gekeken bij de Agenda-Instellingen. Open de Agenda app ---> Instellingen (tandwieltje) ---> Agenda's beheren.  Ook kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes