Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Enhance-X

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2024 05:36 PM)
210 Weergaven
rudi1962
Voyager
Opties

Heb de galaxy enhance-X op de S23+ geinstalleerd en meegespeeld, werkt heel tof, leuk om oudere / donkere foto's enz te verbeteren en speciale effecten op te zetten voor leek als mezelf.

Zoals ik zei leek ben ik wel.

Ik was aan het proberen op een foto van persoon en heb ergens iets gedaan want plots kreeg ik de vraag sticker maken, ik heb ja geklikt en die sticker was er.

Nu totaal geen idee meer hoe en vind het niet terug, kan iemand mij even handje helpen om functie te vinden.

Hartelijk dank

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LHuy,

Bedankt voor jouw bericht. Dit stickers worden wellicht opgeslagen binnen structuur van de app zelf, in plaats van in een folder. De ontwikkelaar van de Swiftkey Keyboard is Microsoft. Wellicht kan je met hun contact opnemen hierover. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
rudi1962
Voyager
Opties

Dit is opgelost, je moet de foto blijven indrukken voor aantal seconden dan verschijnt er popup om te vragen sticker maken.

Probleem is waar vind je deze stickers terug op het toestel, met het samsung toetsenbord makkelijk, maar met het windows toestenbord dan weer niet meer.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rudi1962,

Bedankt voor jouw bericht. Bij de pop-up krijg je als het goed is ook de optie 'Opslaan als afb.' . Wanneer je daarop klikt komt het in jouw Gallerij terecht. Je kan ook e.v. kijken bij Interne opslag ---> Clipped images.

Lukt het zo?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
rudi1962
Voyager
Opties

Beste, de map clipped images is nergens te vinden op mijn telefoon.

mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie rudi1962,

Wanneer jouw toestel ook helemaal up-to-date is kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
rudi1962
Voyager
Opties

Wel denk niet dat dat nodig is hoor, rare is als ik samsung keybord aanzet zijn ze wel beschikbaar.

Met microsoft keybord wat absoluut mijn voorkeur heeft dan weer niet.

Mvg

LHuy
Student
Opties
Ik vind swiftkey keyboard veel beter dan het samsung keyboard. Ik wil daarom de bewaarde stickers kunnen oproepen vanuit dit keyboard. Maar in welke (verborgen) map worden de stickers bewaard op een S23 ultra?
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LHuy,

Bedankt voor jouw bericht. Dit stickers worden wellicht opgeslagen binnen structuur van de app zelf, in plaats van in een folder. De ontwikkelaar van de Swiftkey Keyboard is Microsoft. Wellicht kan je met hun contact opnemen hierover. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes